آشپزی

طرز تهیه سرکه سیب خانگی فقط با این ترکیب ساده

سرکه سیب یکی از چاشنی های پر طرفدار و پر کاربرد است که می توانید این سرکه را در خانه تهیه و استفاده کنید. در این مطلب با طرز تهیه سرکه سیب در خانه آشنا می شوید.

21 مهر 1401

طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

فرانسه جز کشورهایی است که همواره در پخت و پز و آشپزی جلوی صف ایستاده و بیشتر از هر چیزی برای غذاها و دسرهای خوشمزه اش معروف است. فرانسه تنوع زیادی در دسر دارد و ما ترکیبی از دسر فرانسوی با شکلات سوربن را در اختیار شما قرار می دهیم.

19 شهریور 1401

طرز تهیه سس انار با نشاسته ذرت

سس انار چاشنی ترش و شیرین وخوشمزه ای است که می توانید آن را در کنار انواع دسر، سالاد و غذاهای گوشتی سرو کنید. این سس به غذای شما رنگ و لعاب و طعمی متفاوت می بخشد. با ما همراه باشید تا طرز تهیه سس انار با نشاسته ذرت خانگی و خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

17 شهریور 1401

کلم بروکسل با ژامبون

این شام سبک حاوی کلم بروکسل است که طعم عالی دارد. این کلم های ریز را می توانید خام یاپخته میل کنید. در این مطلب آنها را با ژامبون سرخ شده آموزش داده ایم.

18 مرداد 1401

تهیه ترشی بادمجان به روش ساده

ترشی از غذاهای مکمل جذابی است که همواره برای طعم دادن و ساختن لحظات دلپذیر در کنار غذاهای اصلی مورد توجه ایرانیان بوده است.

9 مرداد 1401

راهنمای سفر به هامبورگ

راهنمای مسافرتی به هامبورگ | Travel Guide To Hamburgهامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی...

30 خرداد 1401

طرز تهیه پودینگ شکلاتی

تهیه پودینگ شکلاتی بسیار آسان است و به مواد اولیه کمی نیاز دارد و به همین علت تهیه آن در خانه همیشه پرطرفدار بوده است. در ادامه طرز تهیه یک پودینگ شکلاتی خوشمزه را آماده کرده ایم.

8 خرداد 1401

سشوار چه کاربردهایی در خانه داری دارد؟

تهران (پانا) - اگر فکر می کنید که سشوار تنها یک ابزار مخصوص برای استفاده در آرایشگاه هاست بهتر است موارد کاربرد سشوار در خانه داری و ... را بدانید.

26 اردیبهشت 1401

تور لحظه آخری تایلند: راهنمای سفر به کرابی؛ تایلند

کرابی، در ساحل دریای آندامان، با وجود صخره های کارستی دیدنی و طبیعت بکر و مجذوب کننده، یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در تایلند است. اگر از علاقه مندان به منظره ها بکر و ناب طبیعی هستید، بدون شک برای سفر در تایلند باید کرابی را انتخاب کنید. سواحل شنی...

2 دی 1400

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

سالاد سزار جزو سالادهای ایتالیایی بسیار معروفی است که محبوبیت زیادی در بین هواداران غذاهای مدرن پیدا نموده است و شما می توانید از این سالاد به عنوان یک وعده سبک و کم کالری بهره ببرید.

13 آذر 1400

مقاله: فرهنگ مردم کشور فرانسه | دین و مذهب مردم فرانسه، فرهنگ فرانسوی، اخلاق مردم فرانسه

فرانسویان به خاطر علاقه به غذا در دنیا شناخته شده هستند. پنیرهای فرانسوی همه جای دنیا محبوب هستند. غذاها و نحوه طبخ آنها از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. فرانسوی ها غذای خوب را دوست دارند و به نحوه آماده سازی و طبخ غذا و نیز آداب و رسوم غذا خوردن حساس...

27 مهر 1400

طرز تهیه چرتمه پلو؛ غذای مجذوب کننده سمنانی

چرتمه، یکی از خورش های محلی استان سمنان است که با استفاده از اعضای درونی بدن گوسفند از جمله دنبه و جگر سیاه پخته می گردد.

17 مهر 1400

چه کنیم برنج کته خوب از آب دربیاید؟

درست کردن کته به مراتب از تهیه برنج آبکش راحت تر و سریع تر است؛ اما درست کردن یک کته خوب و باکیفیت و خوشمزه هم فوت و فن های خودش را دارد.

15 مهر 1400

10فرمان برای آنهایی که رژیم دارند

یکی از مشکلاتی که امروزه افراد گریبانگیر آن هستند، عدم موفقیت در پیروی از رژیم های غذایی صحیح می باشد. در این مقاله راهکارهایی را برای اجرای بهتر رژیم های غذایی و موفقیت در آن پیشنهاد می کنیم.

14 مهر 1400

طرز تهیه بستنی موز و شکلات؛ ترکیبی عالی برای تابستان

به روزهای آخر تابستان نزدیک می شویم و از شدت گرما کم شده است، اما هنوز هم برای لذت بردن از خنکی شیرین یک بستنی خوش طعم فرصت داریم. البته بستنی از آن خوراکی های محبوب است که برای افراد زیادی وابسته به دمای هوا نیست و حتی در هوای سرد هم هوس بستنی به سراغشان...

18 شهریور 1400

طرز تهیه پاستا پنه پنیری یا خوراک سه پنیر

پاستا پنه یکی از انواع پاستا هاست که با نام پنه مرغ، پنه آلفردو و ... و با انواع سس پاستا طبخ می گردد. طرز تهیه پاستا پنه پنیری را بخوانید.

17 تیر 1400

10 غذای عجیب و خلاقانه!

با اینکه فکرهای خلاق هر روز در حال ابتکارهای جدید هستند، اما این 10 غذای عجیب،حیرت انگیز و فوق العاده سالم و مقوی می باشند مثل نان بنفش .

16 تیر 1400

نگاهی به سوغاتی های کشور زیبای مالدیو

مالدیو کشوری بسیار زیبا و اعجاب انگیز است که هر گردشگری از سفر به این کشور خشنود و راضی به خانه باز می شود. هر مسافری علاوه بر خاطرات به یادماندنی می تواند سوغاتی های محلی و بومی این منطقه را با خود به یادگار آورد یا آن را به دوستان و عزیزانش هدیه دهد.

21 اردیبهشت 1400

طرز تهیه انواع سوپ مرغ برای سرماخوردگی

سوپ مرغ یکی از سوپ های مفید برای درمان سرماخوردگی است که خواص زیادی دارد. در طرز تهیه سوپ مرغ برای سرماخوردگی، با افزودن انواع سبزیجات و ادویه ها می توان به طعم بی نظیری از سوپ دست یافت و به غذای بیمار تنوع بخشید.

20 اسفند 1399

خواص پای مرغ در بارداری چیست؟

خواص پای مرغ در بارداری به دلیل حضور مواد ارزشمندی مانند کلسیم، منیزیم و کلاژن موجب تضمین سلامت جنین و مادر می گردد. تشکیل استخوان در جنین، تقویت و آمادگی مادر برای زایمان، کاهش خطر زایمان زودرس، مبارزه با بی خوابی و افسردگی از مهمترین خواص...

18 اسفند 1399
تعداد: (36)