طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

به گزارش وبلاگ لین هوان، فرانسه جز کشورهایی است که همواره در پخت و پز و آشپزی جلوی صف ایستاده و بیشتر از هر چیزی برای غذاها و دسرهای خوشمزه اش معروف است. فرانسه تنوع زیادی در دسر دارد و ما ترکیبی از دسر فرانسوی با شکلات سوربن را در اختیار شما قرار می دهیم.

طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

شکلات جز خوراکی های جادویی است که شادی را چند برابر می نماید و فواید زیادی برای بدن دارد. شکلات سوربن با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و بعلاوه انتخاب مواد اولیه مرغوب توانسته شکلاتی با کیفیت را به بازار عرضه کند. شکلات سوربن به صورت های مختلف تخته ای، شکلات صبحانه، شکلات پذیرایی، روکش بستنی و … محصولات خود را به بازار ارائه نموده است.

مواد لازم برای تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

  • کیک خرد شده 300 گرم
  • پسته خرد شده 50 گرم
  • کره کاله خرید آنلاین 60 گرم
  • مارمالاد آناناس دو قاشق سوپ خوری
  • خامه فرادما کاله خرید آنلاین سه قاشق سوپ خوری
  • شکلات سوربن 300 گرم

طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

مرحله اول

کیک ساده را خرد کنید و درون یک کاسه میانه بریزید و با همزن برقی پودر کنید و بعد به ترتیب کره، مارمالاد، پسته خرد شده، خامه و در نهایت شکلات را اضافه کنید و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید.

مرحله دوم

سپس خمیر به دست آمده را از فریزر بیرون آورید و آن را به صورت رولت گرد می کنیم و داخل سینی قرار داده و مجددا داخل فریزر قرار دهید پس از گذشت یک ساعت رولت را از فریزر بیرون آورید و با شکلات شیری روی آن را روکش نمایید و بعد از اینکه خودش را گرفت رولت ها را با چاقو به صورت حلقه ای برش بزنید و دسرهای برش خرده را در سینی دلخواهتان بچینید و آن را سرو کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید