طرز تهیه بستنی موز و شکلات؛ ترکیبی عالی برای تابستان

به گزارش وبلاگ لین هوان، به روزهای آخر تابستان نزدیک می شویم و از شدت گرما کم شده است، اما هنوز هم برای لذت بردن از خنکی شیرین یک بستنی خوش طعم فرصت داریم. البته بستنی از آن خوراکی های محبوب است که برای افراد زیادی وابسته به دمای هوا نیست و حتی در هوای سرد هم هوس بستنی به سراغشان می آید. در این آموزش آشپزی خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه بستنی موز و شکلات را به شما آموزش دهیم که به راحتی در خانه تهیه می شود.

طرز تهیه بستنی موز و شکلات؛ ترکیبی عالی برای تابستان

ترکیب طعم بی نظیر موز و شیرینی شکلات در هر انواع خوراکی ها، ترکیب فوق العاده ای است که هیچکس نمی تواند دست رد به آن بزند. برای تهیه بستنی موز و شکلات احتیاج به وسایل یا حتی زمان زیادی ندارید و خیلی ساده و راحت می توانید آن را در خانه تهیه کنید و شادی خوشایندی را به بچه ها و بزرگ ترها هدیه بدهید. با ما در ادامه همراه باشید تا طرز تهیه این بستنی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم

  • شیر: یک چهارم پیمانه
  • موز یخ زده: یک عدد
  • پودر کاکائو: 4 قاشق غذاخوری
  • سس کارامل: 3 قاشق غذاخوری
  • چوب بستنی: 3 عدد
  • قالب سیلیکونی

طرز تهیه بستنی موز و شکلات

1.

برای آماده کردن این بستنی خوشمزه، ابتدا موز یخ زده، پودر کاکائو، سس کارامل و شیر را درون مخلوط کن می ریزیم تا کاملا یک دست شود.

2.

مواد را کاملا با هم مخلوط می کنیم تا سفت و منسجم شوند.

3.

مواد آماده شده را درون قالب بستنی ریخته و چوب بستنی را درون آن قرار دهید. چند ضربه به قالب بزنید تا سطح کار کاملا یکدست شود و سپس به مدت 3 الی 4 ساعت درون فریزر قرار دهید.

4.

بعد از اینکه بستنی ها را از فریزر خارج کردید، به آرامی لبه های قالب را جدا کنید و بستنی ها را در بیاورید. می توانید بستنی را با شکلات آب شده تزیین و نوش جان کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه بستنی موز و شکلات؛ ترکیبی عالی برای تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بستنی موز و شکلات؛ ترکیبی عالی برای تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید