اخبار سیاسی

کتاب سال جمله؛ جلوه تکاپوهای دور از مرکز

نکته متمایز کتاب سال جمله، انعکاس دیدگاه های بعضی مدیران محلی و بعلاوه فعالان مالی و تاجرانی است که در شهرستان ها و مناطقی دور از مرکز فعالیت دارند و کوشش نموده این افراد را از حاشیه به متن بیاورد

8 اردیبهشت 1402

مسدودی حساب وکالتی خرید خودرو آزاد گردد، نوبت بندی متقاضیان خودرو انجام شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به مدیران عامل 27 بانک و موسسه اعتباری خاطرنشان کرد که مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودرو های فراوری داخل برطرف گردد.

26 فروردین 1402

بخشنامه حداقل دستمزد سال 1402 ابلاغ شد

بخشنامه حداقل دستمزد سال 1402 و دستورالعمل های تبعی آن از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

8 فروردین 1402

مسافران نوروزی در به در در پی بلیت!

خبرنگاران: کمبود بلیت ها از یک ماه گذشته دیده شده و روز به روز این کمبودها بیشتر از قبل به چشم می خورد.

29 اسفند 1401

ضرغامی: نمی توانیم به جهانگرد خارجی بگوییم از ایتا و بله استفاده کن ، پیشنهاد دادن سیم کارت بدون فیلتر به خارجی ها از من بود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود، توضیح داد که گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت نمایند.

10 اسفند 1401

شاسی بلند چینی سایپا که از هیوندای توسان چیزی کم ندارد ، عکس

سایپا به زودی خودروهای تازه کمپانی چینی چانگان را عرصه می کند، شرکتی که در سال های اخیر پیشرفت محسوس و زیادی کرده و توانسته جایگاه خوبی در بازار چین و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس بدست آورد.

4 دی 1401

استان ها فاقد نقشه راه گردشگری هستند

مدیرکل دفتر مطالعات آموزش و برنامه ریزی گردشگری با بیان این که استان ها فاقد نقشه راه گردشگری هستند، گفت: بی توجهی به زیرساخت ها، یکی از دلایل تحقق نیافتن برنامه های توسعه گردشگری است.

15 آذر 1401

کریسمس در هند چگونه است؟

کریسمس زمان مورد علاقه بسیاری از ساکنان کره زمین است و هند هم از این قاعده مستثنی نیست. جدا از اینکه این کشور دارای اقلیت مسیحی است، افراد زیادی به فضای جادویی کریسمس جذب می شوند و جدا از اعتقادات شخصی، از این جشن بزرگ لذت می برند. خبرنگاران در این مقاله...

10 آذر 1401

مدارس فردا تعطیل شدند؟ ، شرایط تعطیلی یا غیرحضوری شدن مدارس تهران اعلام شد

کارگروه اضطرار آلودگی هوا اعلام نمود: مقطع ابتدایی استان های تهران و البرز به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه روز چهارشنبه (نهم آذر) غیرحضوری شد.

8 آذر 1401

رئیسی: با وجود تحریم پیشرفت های چشمگیری داشتیم

رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و بلاروس همیشه محبت آمیز بوده است، گفت: توسعه و تقویت ارتباط کشور هایی که به علت کوشش برای حفظ استقلال خود تحت تحریم های ظالمانه قرار گرفته اند، از راه چاره های موثر خنثی کردن و برون رفت از تحریم ها است.

2 آذر 1401

رشد 13 درصدی صادرات کشور در نیمه نخست سال

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: فراهم کردن امکانات زیرساختی رشد 40 درصدی صادرات کشور در سال 1400 نسبت به 1399 و افزایش 13 درصدی در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را رقم زد.

30 مهر 1401

قدیمی ترین قنادی تهران را بشناسید؛ دکتر مصدق مشتری اینجا بود

قنادی بهار در مجاورت محله امامزاده یحیی (ع) سال 1317 راه اندازی و از همان سال ها به واسطه شیرینی پادرازی معروفش، شناخته شد و هنوز هم به همین علت بین تهرانی ها معروف است.

23 مهر 1401

ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست

استاندار یزد گفت: ظرفیت بالای استان یزد در حوزه گردشگری سلامت، توجه ویژه به این بخش را در جذب گردشگر خارجی دوچندان می کند.

30 شهریور 1401

سرانه مصرف میوه در کشور چقدر است؟

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: سرانه مصرف میوه در کشور 150 کیلوگرم در سال است.

10 شهریور 1401

بازبینی نقش مدیریتی در شهرداری تهران، برخی ها تغییر می کنند

شهردار تهران گفت: نقش مدیریتی را مورد بازبینی قرار داده ایم و تعداد کمی از دوستان ممکن است تغییر کنند.

6 شهریور 1401

طرح های درمان ناباروری در اولویت نظام سلامت

تهران (پانا) - سیزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور رئیس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی، معاونان و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت با ارائه گزارشی از شرایط اجرا و پیشرفت های مصوبات قبلی و گزارش اقدامات این...

2 شهریور 1401

آنچه متال گیر سالید درباره تکنولوژی و تیغ دولبه آن می گوید

بعد از عرضه نزدیک به ده بازی و فروش ده ها میلیونی در جهان، می توان راز موفقیت سری متال گیر سالید را از چند وجه دید. یک وجهش این است که هر دفعه از تمام پتانسیل سخت افزاری که روی آن عرضه شده اند استفاده کرده اند. از طرفی، گیم پلی مخفی کارانه راستا را برای کلی...

30 مرداد 1401

وداع با یارانه نقدی؟

وزیر اقتصاد اظهار داشت: پس از تصمیم نهایی ستاد مالی دولت، شیوه پرداخت کالابرگ و نحوه دریافت آن را اعلام خواهیم کرد.

16 مرداد 1401

دریافت 27 میلیون تومان مالیات از خانه های بالای 10 میلیارد!

در حالیکه انتقاداتی بر فرایند اخذ مالیات از خانه های لوکس مطرح می شود و وزیر اقتصاد نبود ضمانت اجرایی در این زمینه را مانع وصول مالیات از این واحد های مسکونی می داند، عملکرد دو ماهه سازمان مالیاتی در سالجاری نشان می دهد که در این مدت فقط 27 میلیون و 400 هزار...

30 تیر 1401

تصویب 430 میلیارد اعتبار برای برطرف مسائل شهرستان شیروان در دومین سفر استاندار

خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از تصویب 430 میلیارد تومان برای برطرف بخشی از کمبودها و پروژه های شهرستان شیروان اطلاع داد.

24 تیر 1401
تعداد: (401)