راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال آنالیز شد

به گزارش وبلاگ لین هوان به نقل از وزارت ارتباطات، راهکارهای تسریع در تحول دیجیتال در نظام اداری کشور و اجرای کامل دولت الکترونیکی با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از معاونان وی در سازمان فناوری اطلاعات ایران و ملاقات با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد آنالیز نهاده شد.

راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال آنالیز شد

در این برنامه ابتدا حاضرین از مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور بازدید کردند و سپس در نشستی پروژه ها و برنامه های در دست اقدام در حوزه های دولت الکترونیکی و راه اندازی پنجره واحد خدمات دولت هوشمند تشریح و درباره آن ها مصاحبه شد.

در ادامه دو طرف بر ضرورت تسریع در تحول نظام اداری کشور برای افزایش رضایت مندی مردم تأکید کردند و رمز تحقق چنین تحولی را نیز هوشمندسازی و اجرای کامل دولت الکترونیکی دانستند.

وزیر ارتباطات در این جلسه خواهان ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاهی برای کنار زدن موانع پیش روی تحقق کامل دولت الکترونیکی در کشور شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز بابیان اینکه برای تحول در دولت، چاره ای جز هوشمندسازی نداریم، بر آمادگی کامل سازمان اداری و استخدامی برای همکاری با وزارت ارتباطات در جهت تحقق تحول دیجیتال و استقرار کامل دولت الکترونیکی تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای اجرای کامل دولت الکترونیکی و تحول دیجیتال آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید