اخبار مجلس

مدارس فردا تعطیل شدند؟ ، شرایط تعطیلی یا غیرحضوری شدن مدارس تهران اعلام شد

کارگروه اضطرار آلودگی هوا اعلام نمود: مقطع ابتدایی استان های تهران و البرز به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه روز چهارشنبه (نهم آذر) غیرحضوری شد.

8 آذر 1401

ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست

استاندار یزد گفت: ظرفیت بالای استان یزد در حوزه گردشگری سلامت، توجه ویژه به این بخش را در جذب گردشگر خارجی دوچندان می کند.

30 شهریور 1401

طرح های درمان ناباروری در اولویت نظام سلامت

تهران (پانا) - سیزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور رئیس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی، معاونان و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت با ارائه گزارشی از شرایط اجرا و پیشرفت های مصوبات قبلی و گزارش اقدامات این...

2 شهریور 1401

تصویب 430 میلیارد اعتبار برای برطرف مسائل شهرستان شیروان در دومین سفر استاندار

خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از تصویب 430 میلیارد تومان برای برطرف بخشی از کمبودها و پروژه های شهرستان شیروان اطلاع داد.

24 تیر 1401

الزامات اجرای قانون هوای پاک با تأکید بر اعتبارات

دفتر مطالعات زیربنایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به آنالیز الزامات اجرای قانون هوای پاک با تأکید بر اعتبارات پرداخت.

10 اردیبهشت 1401

رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد

نماینده ساری در مجلس گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیرو های اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

25 اسفند 1400

لایحه عایدی پایدار شهرداری ها برای برطرف ایرادات شورای نگهبان آنالیز می گردد

تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از آنالیز و اصلاح موادی از لایحه عایدی پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها به وسیله کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی برای تامین...

2 بهمن 1400

جزئیات بررسی لایحه بودجه1401، روستا ها در اولویت توسعه اینترنت هستند

سخنگوی دولت در تشریح جزئیات بررسی لایحه بودجه 1401 گفت: بنابر مصوبه هئیت دولت در راستای توسعه اینترنت همگانی و دسترسی آحاد مردم و برخی منطقه ها دورافتاده، مقرر شد روستا ها در اولویت قرار بگیرند.

2 بهمن 1400

کشاورزان اصفهانی آقای نماینده را به چالش کشیدند: تا بارون نیاد از اینجا نمی ریم

جمعی از کشاورزان اصفهانی با تجمع در دفتر حسین میرزایی نماینده مجلس که گفته بود باید دعا کنیم و نماز بخوانیم تا باران بیاید و مشکل بی آبی انتها یابد، تاکید کردند ما تا آمدن باران به تحصنمان در این دفتر ادامه می دهیم.

14 آبان 1400

تور ایتالیا: راهنمایی مجازی تیم ملی بیس بال به وسیله سرمربی ایتالیایی

سرمربی تیم ملی بیس بال قرار است به صورت مجازی فعالیت ملی پوشان کشورمان را تا بازگشت به ایران زیر نظر بگیرد.

11 آبان 1400

مقدار مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست

خبرنگاران/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات و عوارض مربوطه و نحوه پرداخت و سایر موارد قانونی این بنگاه ها باید به وسیله مدیران کل اقتصاد دارائی و امور مالیاتی هرمزگان معین و معین گردد.

3 آبان 1400

نگاهداری رئیس تازه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی شد

تهران (پانا) - سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب بابک نگاهداری به نام رئیس نو مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خبر داد.

16 شهریور 1400

ایرانی ها از کی صاحب فامیلی شدند؟

نام خانوادگی یا نام فامیل یا فامیلی بخشی از نام یک شخص است که تعلق فرد را به یک فامیل یا خانواده بیان می نماید و یکی از موضوعاتی است که با مقوله هویت، ارتباط ناگسستنی دارد.

1 شهریور 1400

پیغام تبریک رئیس مجلس به مناسبت رونمایی از واکسن کرونای نورا

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی رونمایی از فراوری واکسن کرونای نورا را تبریک گفت.

9 مرداد 1400

جزئیات نحوه ثبت نام در پیش دبستانی

خانواده ها برای ثبت نام پیش دبستانی باید به نزدیکترین مدرسه محل سکونت مراجعه نمایند و سن آن 5 سال تمام است بعلاوه در تابستان سال جاری برنامه ای برای آموزش بچه ها بازمانده از پیش دبستانی اجرا می گردد.

30 تیر 1400

85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است

خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو با بیان اینکه 85 درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است، گفت: رعایت پروتکل ها در این شهرستان به 87.5 درصد رسیده است.

30 اردیبهشت 1400

تعطیلی مراکز خرید و فروش خودرو و روزبازارها برای پیشگیری از کرونا

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعطیلی روزبازارها، مراکز همگانی خرید و فروش خودرو و مراکز تجاری زیر مجموعه شرکت ساماندهی به تبعیت از ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

11 اردیبهشت 1400

عرضه 1400 تُن مرغ گرم در تهران از امروز خبرنگاران

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران از عرضه 1400 تُن مرغ گرم در تهران از امروز اطلاع داد.

30 فروردین 1400

سقف بودجه سال 1400 تصویب شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1400 کل کشور، دخل و خرج کشور را در سال آینده را مشخص کردند.

27 فروردین 1400

خبرنگاران بودجه شهرداری سقز با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال تصویب شد

سنندج - خبرنگاران - شهردار سقز گفت: بودجه سال 1400 شهرداری بعد از اصلاح لایحه با 69 درصد افزایش نسبت به امسال با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال توسط اعضای شورای اسلامی شهر سقز تصویب شد.

8 فروردین 1400
تعداد: (51)