نقش آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حل مسائل و معضلات منطقه ای

به گزارش وبلاگ لین هوان، معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه این استان توانسته در راستای حل مسائل و معضلات جامعه پیرامونی خودش چه مسائل منطقه ای، کشوری و بین المللی نقش آفرینی کند.

نقش آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حل مسائل و معضلات منطقه ای

به گزارش گروه استان های وبلاگ لین هوان، فرهاد شهرکی، معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان در نشست با وبلاگ لین هوان ضمن گرامیداشت دهه فجر اضافه نمود: دانشگاه سیستان و بلوچستان کوشش داشته در پنج دهه فعالیت امانتدار خوبی برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی و جامعه محور بودن باشد یعنی همراه با نقش هایی که دانشگاه ها باید ایفا نماید سعی نموده این ماموریت ها را نیز به خوبی به خاتمه برساند.

وی اعلام کرد: سیاست این دانشگاه آموزش بر مبنای مهارت محوری و کارآفرینی دانشجویان است که در این راستا سعی شده خاتمه نامه ها و رساله ها با توجه به نیازهای استان باشد.

شهرکی گفت: متاسفانه تا قبل از انقلاب دانشگاه ها در شرایط خوبی به سر نمی بردند و تعداد دانشجوهای سیستان و بلوچستان حدود یک هزار نفر بود اما هم اینک به برکت نظام مقدس به 100 هزار دانشجو می رسد.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان توضیح داد: دانشگاه این استان توانسته در راستای حل مسائل و معضلات جامعه پیرامونی خودش چه مسائل منطقه ای، کشوری و بین المللی نقش آفرینی کند.

وی اعلام کرد: در دنیای امروز مسائل و مسائل مختلف در دستگاه های اجرایی حل نمی گردد بلکه در اندیشکده ها، پژوهشکده ها و دانشگاه ها با سرپنجه عالمان و اندیشمندان رفع خواهد شد.

شهرکی اعلام کرد: ما در دانشگاه های کشور در پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام در سال های (94-95 رتبه 35، در بازه 95-96 رتبه 36، 96-97 رتبه 40، 97- 98 رتبه 41) و با کوشش در سال 99-1400 رتبه 26 رسیدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقش آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حل مسائل و معضلات منطقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حل مسائل و معضلات منطقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید