اخبار صنعت

الزامات سفر نوروزی

الزامات سفر پیش احتیاج هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از آغاز سفر آن را فراهم کند. هر ساله در تعطیلات عید نوروز، شهروندان کشورمان بار سفر بسته و راهی جاده ها می شوند. سفرهایی که به قصد شادی و لذت و ملاقات عزیزان انجام می گردد و انرژی آغاز سال تازه...

6 فروردین 1403

گردشگری فضایی تحت الشعاع فاجعه تیتان ، کسی درس عبرت می گیرد؟

شرکت های گردشگری فضایی شاید باید از فاجعه زیردریایی تیتان درس بگیرند، اما آیا آنها آماده شنیدن هستند؟

7 تیر 1402

مسدودی حساب وکالتی خرید خودرو آزاد گردد، نوبت بندی متقاضیان خودرو انجام شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به مدیران عامل 27 بانک و موسسه اعتباری خاطرنشان کرد که مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودرو های فراوری داخل برطرف گردد.

26 فروردین 1402

هشدار زرد هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای شنبه و یکشنبه

به همه شهروندان توصیه می گردد از تردد در کنار سازه های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در منطقه ها مرتفع نظیر داربست ها خودداری نمایند.

18 فروردین 1402

شیرآلات بهداشتی پرفروش ترین محصول نانویی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، براساس اطلاعات درج شده در گزارش بازار محصولات نانوساخت ایران در سال 1400، شیرآلات بهداشتی بیشترین سهم را در فهرست 15 محصول پرفروش نانو در سال 1400 داشته است. پس از آن نانوکاتافهرست های خودرو و نانوکاتافهرست...

7 اسفند 1401

نبود الگویی تعیین گردشگری کشور را با افول همراه کرده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نبود الگویی مشخص گردشگری کشور را با افول همراه کرده است.

19 بهمن 1401

مربی استقلالی مانع از جدایی کاپیتان سابق تیم ملی شد!

جابجایی زمستانی لیگ برتر آغاز شده و تیم ها فعالیت های خود را برای تقویت در نیم فصل آغاز کردند. اشکان دژاگه کاپیتان و ستاره سابق تیم ملی که در تابستان به فولاد پیوست ، قصد داشت در همین نیم فصل از این تیم جدا گردد و ایران را ترک کند.

30 دی 1401

دانستنی هایی درباره رسوم غذایی چینی در رستوران ها

هر کشوری دارای رسوم و آدابی خاص است که هنگام سفر به آن ها، دانستنشان باعث ارتباط بیشتر با مردمان بومی آن منطقه می گردد. در این میان کشورهای شرقی به خصوص شرق آسیا با داشتن تمدن هایی کهن، آداب و رسوم بیشتر و مردمانی پایبندتر به این رسوم دارد. رسم و رسوم غذایی...

15 دی 1401

عقاب طلایی اروپا 5 روز دیگر به ایران می رسد

عقاب طلایی اروپا با 120 توریست تا پنج روز دیگر به ایران وارد می گردد.

6 دی 1401

جایگاه بازاریابی الکترونیک در گردشگری

یک کارشناس گردشگری گفت: سال هاست که به نسبت باقی جهان در حوزه گردشگری به وسیله زیرساخت های الکترونیکی عقب هستیم و در حال حاضر نمی توانیم موقعیت مناسبی را برای کشور و فضای بازاریابی الکترونیک متصور باشیم.

21 آذر 1401

معرفی فیلم: کتاب سارق

پیش از این در خبرنگاران ، رمان کتاب سارق را معرفی نموده بودم و در موردش توضیحاتی داده بود.

19 آذر 1401

استان ها فاقد نقشه راه گردشگری هستند

مدیرکل دفتر مطالعات آموزش و برنامه ریزی گردشگری با بیان این که استان ها فاقد نقشه راه گردشگری هستند، گفت: بی توجهی به زیرساخت ها، یکی از دلایل تحقق نیافتن برنامه های توسعه گردشگری است.

15 آذر 1401

تا سال 2050 یخچال های طبیعی دنیا ناپدید خواهند شد

تا سال 2050 گرمای جهانی موجب می گردد یخچال های طبیعی بزرگ از جمله یخچال یوسمیتی ذوب گردد.

13 آبان 1401

قدیمی ترین قنادی تهران را بشناسید؛ دکتر مصدق مشتری اینجا بود

قنادی بهار در مجاورت محله امامزاده یحیی (ع) سال 1317 راه اندازی و از همان سال ها به واسطه شیرینی پادرازی معروفش، شناخته شد و هنوز هم به همین علت بین تهرانی ها معروف است.

23 مهر 1401

همه چیز درباره خرید بلیط حمل خودرو با قطار

خبرنگاران- حمل خودرو با قطار در جهت های محدودی انجام می شود اما معمولا از تهران برای اغلب کلان شهر ها امکان خرید بلیط حمل خودرو با قطار وجود دارد. هزینه خرید بلیط حمل خودرو با قطار برای همه مدل ها یکسان است ولی درصدی از ارزش خودرو به عنوان حق بیمه دریافت...

8 مهر 1401

مشارکت 28 پایگاه تاریخی در هفته گردشگری

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مشارکت 28 پایگاه میراث تاریخی در برگزاری برنامه های هفته گردشگری اطلاع داد.

6 مهر 1401

سرانه مصرف میوه در کشور چقدر است؟

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: سرانه مصرف میوه در کشور 150 کیلوگرم در سال است.

10 شهریور 1401

خشکسالی به رودخانه بزرگ کلرادو رسید

آب رودخانه کلرادو که بزرگترین ذخیره آبی در ایالات متحده است، به علت تغییرات آب و هوایی، و سطح آب در دریاچه مید و دریاچه پاول در شرایط خطرناک قرار گرفته است.

4 شهریور 1401

مدیرعامل پرسپولیس تأیید کرد؛ مهاجم سابق استقلال گزینه گل محمدی است

رضا درویش پیش از شروع ملاقات پرسپولیس و فولاد درباره جذب شیخ دیاباته گفت: هنوز اتفاقی رخ نداده و آقای گل محمدی دو سه نام داده که شیخ دیاباته هم یکی از آنهاست.

28 مرداد 1401

سکوت در بارسلون!

اینروزها با افزایش ترافیک شهری، مسائل تردد با خودرو در کلانشهرها هر روز بیشتر و بیشتر شده ضمن آنکه کمبود فضای پارک خودرو از یک سو و غیرقابل استفاده بودن وسایل نقلیهٔ دوچرخ از سوی دیگر باعث خلق و تولد کلاس خاصی از خودروهای جمع و جور شهری برقی با عنوان...

8 مرداد 1401
تعداد: (319)