مد و زیبایی

باید ها و نبایدهای خشک کردن موی سر

معمولا خانم ها، به ویژه آن هایی که موهای بلندی دارند، پس از استحمام برای خشک کردن، حالت دادن یا صاف کردن موهایشان، سشوار را انتخاب می نمایند. حتی بعضی از آقایان نیز برای خشک کردن موهایای خوذ از سشوار استفاده می نمایند. اما اگر خشک کردن موها با سشوار به...

13 خرداد 1401

بازدید فاطمی امین از شرکت آرایشی بهداشتی لطیف گستر در شهرک صنعتی فومن

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به استان گیلان از شرکت آرایشی بهداشتی لطیف گستر در شهرک صنعتی فومن بازدید به عمل آورد.

18 فروردین 1401

روش های صحیح پوشاندن جوش صورت با آرایش و کانسیلر و کرم پودر

پوشاندن عیب های صورت، لک و جوش و آکنه و چاله های صورت با آرایش و گریم ممکن است. البته که بهترین کار درمان این موارد به خصوص جوش صورت است اما تصور کنید شب قبل از یک رویداد مهم است و جلوی آینه می بینید که جوش بزرگی وسط پیشانی یا صورتتان سبز شده است. عجب شانسی!...

5 دی 1400

9 نکته ای که قبل از انجام اکستنشن مو باید به آن ها توجه کنید

تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که برخی افراد چگونه موهای بلند و زیبایی دارند؟ یا تا به حال پیش آمده است که کسی را با موهای کوتاه ببینید و در عرض یک روز موهایش بلند شده باشد؟ اگر دنبال نماینده اخبار مد و زیبایی باشید، به احتمال زیاد با اکستنشن کردن...

28 آبان 1400

علت آکنه بزرگسالان چیست؟

ممکن است فکر کرده باشید که با افزایش سن آکنه سراغ شما نخواهد آمد. اگر این طور است پس چرا الآن دچار آکنه می شوید؟ آکنه جزء شایع ترین اختلالات پوستی به تعداد می رود و تنها مختص نوجوانان نیست. بسیاری از بزرگسالان هم

30 مهر 1400

برخورد حذفی با موهای زاید

موم ها، تیغ، الکترولیز و حتی داروی نظافت، همه راه هایی برای خلاص شدن از مزاحمت موهای زاید است. ولی تا به حال فکر نموده اید که مناسب ترین روش برای حذف موهای زائد هر بخش از بدن کدام است؟

3 مهر 1400

نقش من کدام است؟

چه تعداد از نقش هایی را که می پذیریم خودمان انتخاب نموده ایم؟ اطرافیان و رسانه ها، در کوشش هستند ما را برای نقش هایی که قرار است بپذیریم، آماده نمایند. رسانه های جریان اصلی کوشش می نمایند آنچه از نظرشان حقیقت است به افراد بقبولانند، اما این حقیقت بر چه...

10 اسفند 1399

خواص سیاه دانه برای سلامت بدن و درمان بیماری ها

خواص سیاه دانه در طب سنتی شامل مواردی همچون تسکین دردهای عصبی و میگرن، درمان دیابت و بیماری های قلب، ضد سرطان، سلامت پوست و جلوگیری از ریز مو و ... است. سیاه دانه گیاهی با طبع گرم و خشک است.

20 بهمن 1399

قهوه گانودرما برای چی خوبه ؟

قهوه گانودرما خواص دارویی و زیبایی بسیار مناسبی دارد و جلوگیری از دیابت، سم زدایی بدن، کاهش استرس و تقویت انرژی تنها چند نمونه از خواص قهوه گانودرما است.

19 بهمن 1399

نگاهی به گوشی جوان پسند P Smart 2021 هواوی؛ یک سال جلوتر باشید

هوآوی به تازگی از گوشی P Smart 2021 رونمایی کرده و زودتر به پیشواز سال جدید میلادی رفته است. این گوشی که در بازارهای مختلف Huawei Y7a هم نام گذاری شده، از مشخصات فنی مناسبی برخوردار است.

22 آبان 1399

فروش و اجرای مستقیم ترمووود فنلاندی و ایرانی

نوع خاصی از چوب که به دلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به چوبه ای دیگر دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمووود با وود مستر همراه باشید.

15 مهر 1399

مربی استقلال: بدشانس بودیم، حق مان مقابل شهر خودرو پیروزی بود، ما یکی از همدل ترین تیم ها هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم موقعیت های زیادی روی دروازه شهر خودرو خلق کرده و حقش کسب سه امتیاز بازی بوده است.

10 مهر 1399

آموزش ساخت تراریوم (باغ شیشه ای) به صورت مرحله به مرحله

تراریوم یا باغ شیشه ای یکی از روش های نگهداری گیاهان آپارتمانی است. در این روش از ظرف شیشه ای استفاده می گردد و نگهداری از آن نکات خاصی دارد.

7 مهر 1399

شعر، بهترین زبان برای گسترش صلح است

خبرنگاران/اصفهان سفیر واتیکان در ایران، گفت: به راستی شاعران پیام آوران صلح هستند و شعر، بهترین زبان برای گسترش صلح است چرا که در مغز و قلب مردم نفوذ می کند.

18 شهریور 1399

لیست قیمت 41 مدل لیزر پوینتر درجه یک در بازار

لیزر پوینتر وسیله ای است که با متمرکز کردن نور، کاربردهای مختلفی در نجوم، پزشکی، کشاورزی، صنعت، آموزش، دریانوردی و… دارد. کاربرد وسیع آن سبب شده که هواداران زیادی را به خود اختصاص دهد، اگر از کاربرد و یا نکات مربوط به خرید لیزر پوینتر آگاهی ندارید،...

22 مرداد 1399

معرفی دیگر نامزدی های ایرانی جایزه آسترید لیندگرن

شورای کتاب کودک جمشید خانیان را در بخش نویسندگان، فرشید شفیعی را در بخش تصویرگران و عبدالحکیم بهار را در بخش ترویج خواندن، برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما 2021) معرفی کرد.

1 مرداد 1399

اجرای سنگ فرش باغ از صفر تا صد

اجرای سنگ فرش باغ یکی از اجزاء مهم دکوراسیون فضای باز است که با استفاده از متریال ساختمانی زیادی در فضای سبز باغ و ویلا قابل اجرا هستند. حتماً در تصاویر و ویدئوها با صحنه یک پیاده روی سنگی، آجری و سنگ ریزه ای در یک جهت چمنی روبرو شده اید. در این مقاله از...

16 تیر 1399

مقاصد رمانتیک اروپایی مخصوص ماه عسل

اگر قصد سفر به جاهای رومانتیک برای ماه عسل را دارید ما به شما شهرهای زیبا و رویایی و پر بازدیدترین مناطق اروپا را پیشنهاد می کنیم.

11 خرداد 1399

هتل های حبابی،راهی جالب برای اقامت در طبیعت

کمپ زدن در بیابان یک کار مورد علاقه برای همه مردم نیست. مطمئنان مناظر زیبا و دیدنی در کویر وجود دارد اما مردم فکر می نمایند که مجبور هستند با گرمای بالا و شرایط طاقت فرسای در آنجا مبارزه نمایند و به همین دلیل است که این نوع سفرها را کمتر انتخاب می نمایند.

28 اردیبهشت 1399

راهنمای سفر به باتومی - گرجستان

راهنمای سفر به باتومی گرجستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با راهنمای سفر به باتومی گرجستان آشنا خواهیم کرد . در این مقاله شما را با هزینه های سفر , آب و هوا , رژیم غذایی ، جاذبه های گردشگری در باتومی آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با...

17 اردیبهشت 1399
تعداد: (36)