پارک جنگلی گیسوم - گیلان

به گزارش وبلاگ لین هوان، پارک جنگلی گیسوم با مسیری زیبا و دیدنی و درختان سر به فلک کشیده که تونلی جنگلی را ایجاد نموده است یکی از نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش می باشد.

پارک جنگلی گیسوم - گیلان

جنگل گیسوم با مساحتی حدود 80 هکتار، با درختان جنگلی انبوه و گونه های گیاهی خاصی که دارد، چشم انداز زیبایی را برای گردشگران فراهم می نماید، این پارک با امکاناتی نظیر پارکینگ در داخل محدوده پارک، وسایل بازی بچه ها، استادیوم، اردوگاه، پلاژ، هتل، مناطق پیک نیک روزانه، کمپینگ طبیعی، مسیرهای پیاده روی، مجموعه فضاهای جنگلی به جامانده در ناحیه شرقی، جنگل شمشاد و موزه طبیعی گل و گیاه منتظر حضور گردشگران است .

در مجموع 76 گونه گیاهی متعلق به 66 جنس و 44 خانواده در این منطقه جلگه ای از شمال گیلان شناسایی شده است که 21 گونه آن چوبی و مابقی را گونه های علفی تشکیل می دهد .

درختان جنگلی انبوه و انواع گونه های گیاهی به وپژه درختان انجیلی ، چشم انداز رویایی در فصل پاییز به همراه دارد. در پارک جنگلی گیسوم امکانات رفاهی و سوییت و منازل تعبیه شده است و پاسگاه پلیس امنیت این پارک را شبانه روزی کنترل می نماید.مغازه های مختلف خرید و ساحل زیبای آن برای شنا جذابیت آن را دو چندان نموده است.بهترین زمان سفر به گیسوم ماههای اردیبهشت و مهر و آبان است .

منبع: سفرگو

به "پارک جنگلی گیسوم - گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک جنگلی گیسوم - گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید