سریال و پخش خانگی

بمب هیدروژنی در دست کاربران!

دیجیاتو نوشت: ریدلی اسکات کارگردان فیلم هایی همانند Alien و گلادیاتور، فناوری هوش مصنوعی را مشابه بمب هیدروژنی می داند.

6 آذر 1402

رضا رویگری: به خاطر گلایه مردم در کلیپ های اینستاگرامی بازی نمی کنم

رضا رویگری می گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد نموده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در مختارنامه بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ ها بروی.

29 فروردین 1402

نرگس آبیار برای ساخت سووشون از چه کسی اجازه گرفته است؟ ، سیمین دانشور تا وقتی بود درخواست سینماگران را برای ساخت این رمان رد کرد

با توجه به طرح این موضوع که نرگس آبیار اجازه اقتباس از رمان سووشون سیمین دانشور را از چه کسی گرفته است، محمدحسین قاسمی تهیه کننده این اثر درباره کسب اجازه ساخت سریال سووشون از وارث رمان به خبرنگاران توضیح داد.

19 مهر 1401

ویدئو ، پژمان جمشیدی با آنتن می آید!

کمدی جدیدی از پژمان جمشیدی همزمان با حضور در سریال کمدی آفتاب پرست به شبکه نمایش خانگی می آید.

27 شهریور 1401

10 نکته طلایی در خرید گوشی دست دوم

آنالیز پورت ها را حتما انجام دهید، این بخش ها مهم ترین بخش یک گوشی است و سالم نبودن آن ارزش گوشی را از بین می برد، پورت شارژر، سیم کارت، حافظه SD و پورت هدفون از مهم ترین ها هستند که باید از سلامت آن ها مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید.

12 مرداد 1401

انتقاد روزنامه خراسان از صداوسیما: هیچ برنامه ای حتی 50 درصد مخاطب ندارد

روزنامه خراسان نوشت: بر اساس نظرسنجی صداوسیما، عصر تازه 3 در خرداد ماه 1401 با جلب 44.4 درصد مخاطب، پربیننده ترین برنامه تلویزیون است و خندوانه با 39.2 درصد بیننده، دومین برنامه پرمخاطب.

5 مرداد 1401

چرا دیزنی بعد از یک دهه تسلط بر گیشه روزهای نگران کننده ای در پیش دارد؟

دیزنی پس از یک دهه تسلط بر گیشه، اکنون باید برای تکرار موفقیت های قبلی خود کوشش کند. اخیرا تحولاتی بزرگ در این استودیو به وجود آمده است و برای اولین بار از سال 2012 تا کنون، کمی عدم قطعیت در راس امور این گروه بزرگ چند رسانه.ای وجود دارد. علی رغم توسعه مداوم...

20 تیر 1401

از آخرین ما تا قطار بوسان؛ چرا فیلم های زامبی محور روی پدرها تمرکز دارند؟

اگر در ده سال گذشته فیلم و سریالی دیده باشید که در رابطه با زامبی ها ساخته شده باشد، به احتمال زیاد قهرمان داستانش یک پدر بوده است. در حالی که ژانر زامبی در اوایل دهه 2010 در بین مخاطبان محبوب شد، داستان های مشاهده شده در فیلم ها، سریال ها و بازی های تازه...

9 خرداد 1401

چگونگی تشخیص اصل یا غیر اصل بودن کالای خریداری شده از خبرنگاران

به نقل از زومیت؛ یکی از نگرانی های کاربران در هنگام خرید آنلاین، تقلبی بودن کالا است. در این مقاله به بعضی از نکات مهم در شناسایی کالاهای غیراصل هنگام خرید و پس از دریافت کالا از فروشگاه خبرنگاران اشاره می کنیم.

1 خرداد 1401

سعید تشکری درگذشت

تهران (پانا) - سعید تشکری، نویسنده و فیلم نامه نویس برجسته خراسانی، ساعاتی قبل در پی خونریزی معده در سن 58 سالگی در مشهد درگذشت.

2 فروردین 1401

شغل های عجیب بازیگران از گلزار تا ترانه علیدوستی!

خبرنگاران: شغل دوم بازیگران توانسته یکی از موضوعات پر سرچ گوگل باشد که در ادامه شغل دوم مهمترین بازیگران را برای شما قرار داده ایم .

27 اسفند 1400

گوئنت؛ مینی گیم ویچر که تبدیل به یک بازی رقابتی بزرگ شد

به طور کلی سبک بازی های کارتی (Deck Building Games) هواداران بسیار زیادی دارد. از طرفی به علت اینکه مانند بازی های عادی نیستند، بعضی ممکن است به آن ها علاقه نداشته باشند. با این حال، عناوین بسیار بزرگی در این سبک وجود دارند؛ برای مثال، Hearthstone یا گوئنت (Gwent) عناوین...

21 بهمن 1400

عکس دورهمی الناز حبیبی و دوستانش در رستوران لاکچری

خبرنگاران: عکسی از دورهمی زنانه بازیگران ایرانی در رستوران را ببینید.پس از رضایت ایشان

27 مهر 1400

بازیگر سریال مختارنامه: به هیچ نقشی نه نمی گویم تا زندگیم بچرخد

بازیگر سریال مختارنامه می گوید، به هیچ کارگردانی نه نمی گویم و هر نقشی پیشنهاد شود را بازی می کنم تا بتوانم زندگیم را بچرخانم.

2 شهریور 1400

خبرنگاران ابوالفضل پورعرب و هدیه تهرانی با غریبانه و دست های آلوده می آیند

تهران- خبرنگاران- فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن پست خانه، رمضان آن سال، گرداب سکندر، مراقبین حمله هوایی، طلا، سوءتفاهم، مرد کار، غریبانه و دست های آلوده و ... پنج شنبه و آدینه و از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

18 خرداد 1400

شاهین طبع: نکته مهم بازگشت بازیکنانم به جریان مسابقه بود، اشتباه داوری برای هر 2 تیم باشد قابل گذشت است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مهمترین نکته تقابل تیمش با مهرام را بازگشت بازیکنان خود به جریان مسابقه دانست.

24 اردیبهشت 1400

خنده بدون تخریب

تهران (پانا) - همانطور که انتظار می رفت فصل سوم نون خ بهترین سریال نوروز 1400 بود. این مجموعه از معدود سریال های چند فصلی تلویزیون است که توانست امتیازها و شاخصه های جذابش را حفظ کند. طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا وسیما، 81.3 درصد از بینندگان در کل کشور و 77.3...

21 اردیبهشت 1400

در ستایش استاد بازیگری و بیان

سعید رحمانیبازیگر بزرگ و کوچک داریم نه نقش بزرگ و کوچک این جمله ایست که سعید رحمانی فیلمنامه نویس از بزرگان بازیگری نقل می کند و معتقد است وجود چنین بازیگرهایی که نقش برای شان اهمیت دارد تا به بهترین شکل آن را ارائه دهند هر روز دارد کمتر می شود.

11 فروردین 1400

(تصاویر) استارشیپ اسپیس ایکس باز هم منفجر شد

جدیدترین نمونه آزمایشی فضاپیمای استارشیپ اسپیس ایکس با نام SN10 بامداد امروز تا ارتفاع 10 کیلومتری پرواز کرد و حتی با موفقیت فرود آمد، اما پس از فرود ناگهان منفجر شد.

4 فروردین 1400

خانه بومگردی تکو در بندرخمیر راه اندازی شد

به مناسبت گرامیداشت 12بهمن روز جهانی تالاب ها خانه سنتی و بومگردی تکو روز شنبه با حضور مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب های کشور در شهر تالابی بندرخمیر راه اندازی شد.

22 اسفند 1399
تعداد: (29)