کنترل فوری افت فشار خون در منزل

به گزارش وبلاگ لین هوان، برخلاف فشار خون بالا، افت فشار بدون علائم است. این در حالی است که در سراسر دنیا به طور گسترده شیوع دارد. بیشتر اوقات مردم از هر گونه نشانه آن غافل شده و آن را ضعف تلقی می نمایند. فشار خون پایین یک مشکل جدی است زیرا خون رسانی و اکسیژن رسانی به مغز را کاهش می دهد. از این رو نباید هرگز نادیده گرفته گردد.

کنترل فوری افت فشار خون در منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

چغندر: آب چغندر خام یکی از موثرترین درمان های خانگی برای فشار خون است. افرادی که دارای فشار خون پایین هستند، بهتر است روزانه یک لیوان آب چغندر میل نمایند. این درمان در عرض یک هفته موثر واقع می گردد.

قهوه سیاه: یک فنجان قهوه سیاه بدون شیر می تواند در هنگام ضعف و افت فشار به شما یاری کند.

نمک: برای افرادی که دچار فشار خون پایینن هستند، وجود نمک در رژیم غذایی بسیار مهم است و این رژیم تا زمانی که فشار خون به حد نزدیک نرمال برسد، لازم است. همچنین بهتر است یک لیوان آب با مقدار کمی نمک نیز روزانه نوشیده گردد.

ورزش سبک: افرادی که فشار خون پایین دارند بهتر است ورزش های سبک مانند پیاده ری، شنا، دوچرخه سواری و یوگا انجام دهند. این افراد بهتر است حمام آفتاب گرفته و مدت بیشتری در فضای بیرون بگذرانند.

شیر و پوره بادام: 7 عدد بادام را یک شبانه روز خیس نموده سپس پوست کنده و له کنید. سپس آن را به یک لیوان شیر ولرم اضافه نموده و بنوشید.

برگ ریحان بنفش: 15 عدد برگ ریحان را جا نموده و به خوبی له کنید و سپس آن را صاف کنید. عصاره گرفته شده را به یک قاشق عسل اضافه نموده و برای تاثیر بیشتر به صورت ناشتا میل کنید.

کشمش: 30 عدد کشمش را یک شب در آب بخیسانید. صبح روز بعد یکی یکی کشمش ها را با شکم خالی بجوید و با یک لیوان آب ببلعید.

منبع: همگردی

به "کنترل فوری افت فشار خون در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل فوری افت فشار خون در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید