تور ایتالیا: راهنمایی مجازی تیم ملی بیس بال به وسیله سرمربی ایتالیایی

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم ملی بیس بال قرار است به صورت مجازی فعالیت ملی پوشان کشورمان را تا بازگشت به ایران زیر نظر بگیرد.

تور ایتالیا: راهنمایی مجازی تیم ملی بیس بال به وسیله سرمربی ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش وبلاگ لین هوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، نشست مسئولان انجمن بیس بال و سافت با آندره آ دی اوریا مربی و مدرس ایتالیایی که سابقه تدریس و آموزش کشورمان را دارد، به صورت آنلاین برگزار گردید تا نحوه فعالیت مجدد این مربی مطرح و کارنامه دار بیس بال و سافت بال دنیا در ایران مورد آنالیز قرار بگیرد.

در این وبینار که با حضور کیوان صفاییان دبیر انجمن، فرهاد عشوندی نایب رئیس، پیغام شوکت صدری مدیر تیم ملی، عباس ندایی مسئول کمیته آموزش و کاشف رانا مسئول روابط بین الملل با دی اوریا برگزار گردید، مقرر شد تا فیلم تمرینات ملی پوشان بیس بال برای این مربی ایتالیایی ارسال گردد تا وی شرایط فنی و آمادگی آنها را آنالیز کند.

بعلاوه مقرر شد تا کلاس های مجازی برای بازیکنان و مربیان و بعلاوه مربیان تیمهای پایه با دی اوریا برگزار گردد تا تمرینات اصولی و زیرساختی و نحوه صحیح ارائه آموزش تدریس گردد.

پیشنهاد حضور یک هفته ای این مربی ایتالیایی در تعطیلات سال نو میلادی در ایران و برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال در یکی از شهرهای جنوبی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ضمن اینکه قرار شد که دی اوریا برای گذراندن مرحله سوم از قرارداد المپیک سولیداریتی فروردین ماه سال آینده به کشورمان سفر کند تا در استان های دیگر ایران بیس بال، سافت بال و بیس بال 5 را تدریس کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تور ایتالیا: راهنمایی مجازی تیم ملی بیس بال به وسیله سرمربی ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: راهنمایی مجازی تیم ملی بیس بال به وسیله سرمربی ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید