میزبانان لیگ قهرمانان آسیا دو روز دیگر مشخص می شوند

به گزارش وبلاگ لین هوان، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره زمان معین شدن میزبانان لیگ قهرمانان 2021 آسیا که قرار است به صورت متمرکز برگزار شود، گفت: هر چهار نماینده ایران درخواست میزبانی را ارائه کردند و ما هم آن را به AFC اعلام کردیم. کنفدراسیون آسیا تا فردا بررسی هایش را انجام می دهد و روز دوشنبه اسامی کشورهای میزبان معین خواهد شد.

میزبانان لیگ قهرمانان آسیا دو روز دیگر مشخص می شوند

وی اضافه نمود: دبیر کل فدراسیون ایران به فیفا و AFC نامه ای ارسال و در آن اشاره کرده است که در این مدت صدها مسابقه در داخل ایران با پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

به گفته علوی، کنندگان کنفدراسیون آسیا برای بررسی شرایط میزبانی ایران در مسابقات جام ملت های 2027 آسیا در فصل بهار به کشورمان سفر می کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال که با برنامه سلام صبح بخیر گفتگو می کرد، در خصوص دلیل تعویق بازی های تیم ملی و متمرکز برگزار شدن این بازی ها اظهار کرد: هفته گذشته آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و آقای خراطی در جلسه ویدئویی کمیته مسابقات AFC شرکت کردند. این جلسه در پی درخواست کامبوج و هنگ کنگ بود که گفتند برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت برایشان سخت است.

علوی ادامه داد: مقرر شد بازی های گروه ایران هم به صورت متمرکز برگزار شود. همان موقع آقای خراطی به صورت شفاهی آمادگی ایران برای میزبانی را گفت. تا 15 اسفند برای درخواست میزبانی فرصت وجود دارد. AFC روز 25 اسفند میزبان گروه های مختلف در انتخابی جام جهانی و انتخابی جام ملت های آسیا را اعلام می کند.

به گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ این هفته جلسه ای را برای معین نحوه برگزاری اردوی تیم ملی در اواخر اسفند و اوایل فروردین برگزار می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میزبانان لیگ قهرمانان آسیا دو روز دیگر مشخص می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانان لیگ قهرمانان آسیا دو روز دیگر مشخص می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید