نفرزاده: منصفانه نیست که بازیکنان از تیم تازه به تیم قبلی خود برگردند، با فشار روی مدیران، قطع همکاری کردیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی پیشین تیم والیبال آذرباتری گفت: اینکه بازیکنان از تیم دیگری پول بگیرند و برای تیم دیگری بازی کنند، اصلا حرفه ای نیست.

نفرزاده: منصفانه نیست که بازیکنان از تیم تازه به تیم قبلی خود برگردند، با فشار روی مدیران، قطع همکاری کردیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم آذر باتری ارومیه پس از برگزاری 11 بازی در لیگ برتر والیبال فصل 1400 با کسب تنها 2 پیروزی، ترجیح داد سرمربی خود را تغییر دهد. فرهاد نفرزاده، سرمربی پیشین تیم آذر باتری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لین هوان در مورد شرایط این تیم در شروع فصل جاری گفت: من در نیم فصل دوم سال گذشته، هدایت تیم آذر باتری ارومیه را بر عهده گرفتم. بعد از سرانجام لیگ، باشگاه مقرر کرد تیم برای فصل آینده آماده شود. ما به عنوان کادر فنی، منتظر شدیم تا مدیران باشگاه، تاریخ جابجایی را اعلام کنند. انتظار ما به درازا انجامید و از تیر ماه به اواسط مرداد موکول شد.

سرمربی پیشین تیم آذر باتری ادامه داد: یاران ما به ناچار، بازیکنانی بودند که جذب تیم های دیگر نشده بودند و با توجه به بودجه تیم، بازیکنان جوان و بومی را به خدمت گرفتیم. هدف ما با در نظر گرفتن بضاعت تیم، تشکیل یک تیم خوب و تربیت والیبالیست های آینده دار برای ارومیه و تیم ملی بود.

نفرزاده گفت: تیم آذر باتری وارد لیگ شد و با 2 برد و 9 باخت به هفته یازدهم رسید. عملکرد ما مقابل تیم گنبد، ضعیف و شکست ما مقابل تیم های شهداب، هراز و ارومیه، قابل پیش بینی بود. ما تمام تلاش خود را در سایر دیدارها نیز به کار گرفتیم و عملکرد خوبی داشتیم ولی نتیجه مطلوب را به دست نیاوردیم.

سرمربی پیشین تیم جوانان ایران شرح داد: آذر باتری جزو دو تیم پایین لیگ از نظر بودجه است و به همین علت من از فصل یارگیری تیم اصلا رضایت نداشتم. توقع مسئولان تیم البته از ما زیاد نبود و در حال حاضر با وجود قطع ارتباط کاری، روابط محبت آمیز ای داریم. متاسفانه گروهی از هواداران تیم آذر باتری و رسانه ها روی مدیران تیم، فشار وارد کردند تا سرانجام تحمل مدیران تیم تمام شد و قطع همکاری کردیم. بیشتر مردم ارومیه به والیبال علاقه دارند و دوست دارند، تیم شهرشان همیشه برنده باشد.

سرمربی پیشین تیم خاتم اردکان گفت: کسانی که به مدیران تیم فشار وارد کردند، معتقد بودند با تغییر سرمربی باید به تیم، شوک وارد کرد. من به عنوان سرمربی به تصمیم مدیران احترام می گذارم و نمی خواهم در مورد آن اظهار نظر کنم. من تنها یک مربی بودم و تصمیم گیرندگان، اشخاص دیگری بودند.

نفرزاده در مورد حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان با بازیکنان فصل پیش خود گفت: بندی از آیین نامه سازمان لیگ که بازیکنان را مقید می کند تا در تیم فصل قبل خود بازی کنند، باید اصلاح و یا حذف شود. قرارداد بازیکنان در تاریخ مشخصی شروع شده و در تاریخ معینی هم به سرانجام می رسد. تیم قهرمان به بازیکنان خود، مبالغ کلانی پرداخت می کند و وقتی بازیکنی، تیم قهرمان را ترک می کند، یعنی قرارداد بالاتری به او پیشنهاد شده است.

وی در سرانجام شرح داد: این منصفانه نیست که بازیکنان از تیم تازه به تیم قبلی خود برگردند. تیم تازه برای به خدمت گرفتن بازیکنان، پول داده و روی آنها حساب کرده است. اگر این بازیکنان مصدوم شوند، ضرر آن فقط متوجه تیم تازه است. اینکه بازیکنان از تیم دیگری پول بگیرند و برای تیم دیگری بازی کنند، اصلا حرفه ای نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نفرزاده: منصفانه نیست که بازیکنان از تیم تازه به تیم قبلی خود برگردند، با فشار روی مدیران، قطع همکاری کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: منصفانه نیست که بازیکنان از تیم تازه به تیم قبلی خود برگردند، با فشار روی مدیران، قطع همکاری کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید