لورنزتی در گفت وگو با خبرنگاران: والیبال ایران رشد بسیار زیادی نموده است

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم والیبال ترنتینو گفت: والیبال ایران در 15 سال گذشته رشد بسیار زیادی نموده است.

لورنزتی در گفت وگو با خبرنگاران: والیبال ایران رشد بسیار زیادی نموده است

آنجلو لورنزتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لین هوان در خصوص بازی با تیم فولاد سیرجان و شکست 3 بر صفر این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه های دنیا گفت: در والیبال، هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. ما تیم خوبی هستیم و خوش شانس بودیم که سرویس های موثری در ابتدای بازی به زمین حریف زدیم.

سرمربی تیم والیبال ترنتینو ایتالیا ادامه داد: سرویس های خوب، سبب شد راحت تر وارد جریان بازی شویم. در ست دوم مسابقه هم زدن سرویس های خوب، عامل فزونی ما بود.

لورنزتی در خصوص شرکت در مسابقات باشگاه های دنیا در حین برگزاری سری A ایتالیا گفت: شرکت در این مسابقات، دستاوردی است که از فصل قبل، نصیب تیم ما شده و حضور در آن، باعث افتخار ماست. همواره چنین افتخاری برای تیم ما مهیا نمی گردد. مثل همه کارها، این کار هم ریسک و هزینه های خاص خودش را دارد اما عزم ما بر این بود که در مسابقات شرکت کنیم.

این مربی ایتالیایی در خصوص راه های پیشرفت تیم های ایرانی در سطح دنیای به وبلاگ لین هوان گفت: برای پاسخ دادن به این سؤال باید در ایران کار کرد تا درک بهتری از قدرت بازیکنان و لیگ به دست آورد. والیبال ایران در 15 سال گذشته، رشد بسیار زیادی نموده است. گام برداشتن به جلو همواره سخت است. باید سخت کار کرد و شکیبا بود.

لورنزتی در پاسخ به این سؤال که اگر یک جای خالی در تیمش داشت، کدام بازیکن تیم فولاد سیرجان را به خدمت می گرفت، گفت: پرسیدن این سؤال حق یک خبرنگار است اما پاسخ دادن به آن از سوی مربی، کار درستی نیست چون ممکن است باعث بی احترامی به بازیکنانم گردد. تنها می توانم بگویم که بازیکنان ملی پوش زیادی هستند که حضورشان می تواند تاثیر خوبی در لیگ داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لورنزتی در گفت وگو با خبرنگاران: والیبال ایران رشد بسیار زیادی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لورنزتی در گفت وگو با خبرنگاران: والیبال ایران رشد بسیار زیادی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید