صادقیانی: خارج کردن یک تیم جوان از تنش و استرس، کار آسانی نیست، بودجه لازم را نداشتیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان گفت: پیکان تغییرات زیادی داشت ولی ما در این رقابت، عقب ماندیم و بودجه لازم را برای تقویت تیم در اختیار نداشتیم.

صادقیانی: خارج کردن یک تیم جوان از تنش و استرس، کار آسانی نیست، بودجه لازم را نداشتیم

آرش صادقیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لین هوان در مورد شرایط تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال گفت: برای تقویت تیم، به منابع مالی زیادی نیاز است که متاسفانه ما با محدودیت مالی روبرو بودیم و نتوانستیم در فصل جابجایی، عملکرد خاصی داشته باشیم. به همین دلیل، بازیکنان مورد نظرمان جذب نکردیم.

سرمربی تیم راه یاب ملل کردستان در مورد شکست مقابل پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: پیکان در نیم فصل، تغییرات زیادی داشت و جابجایی های این تیم در جهت تقویت آن بود. ما در این رقابت، عقب ماندیم و بودجه لازم را برای تقویت تیم در اختیار نداشتیم. علاوه بر این، مصدومان ما هم مزید بر علت شدند تا مقابل پیکان، شکست بخوریم.

صادقیانی شرح داد: بازیکنان من در ست سوم بازی، درگیر تنش شدند و خارج کردن یک تیم جوان از تنش و استرس، کار آسانی نیست. تزلزل ما در ادامه بازی بیشتر شد و نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم این دیدار، تجربه خوبی برای بازیکنان ما بوده باشد.

ملی پوش پیشین والیبال ایران در مورد سیستم ویدئو چک گفت: چندین بار در طول بازی به ما گفتند که ویدئو چک کار می کند ولی بلافاصله اطلاع دادند که محدود است یا کار نمی کند. ما هم کلا قید آن را زدیم و گفتیم ویدئو چک نمی خواهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ لین هوان بخوانید. (کلیک کنید)

تیم والیبال راه یاب ملل کردستان روز جمعه از ساعت 17 در خانه والیبال تهران به مصاف هراز آمل می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقیانی: خارج کردن یک تیم جوان از تنش و استرس، کار آسانی نیست، بودجه لازم را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیانی: خارج کردن یک تیم جوان از تنش و استرس، کار آسانی نیست، بودجه لازم را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید