رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد

به گزارش وبلاگ لین هوان، نماینده ساری در مجلس گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیرو های اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ لین هوان، علی بابایی کارنامی کننده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 آذر) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان گفت: ما نمی توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل کنیم؛ متأسفانه برخی کنندگان مجلس در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را ارائه می کنند که ناعادلانه است.

وی افزود: اصل 3 و 43 قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیرو های اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

کننده ساری در مجلس شرح داد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و براساس شاخص های آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از راستا اصلی انحراف پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید