در صورت رعایت مردم با گرم شدن هوا کنترل بیماری راحت تر می گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: اگر در خانه نمانیم، همه گیری ویروس کرونا تشدید می گردد.

در صورت رعایت مردم با گرم شدن هوا کنترل بیماری راحت تر می گردد

پیمان طبرسی معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به لزوم ماندن مردم در خانه ها و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل کاهش ارتباطات اجتماعی در ایام تعطیلات عید بیماری کرونا از پیک افتاد اما اگر دوباره مردم در سطح جامعه حضور پیدا نمایند بیماری شیوع پیدا می نماید.

او اضافه کرد: اگر دولت قصد برداشتن قرنطینه را طی 2 یا 3 هفته آینده داشته باشد ما شاهد پیک دوم بیماری هستیم که متاسفانه در این صورت میزان مرگ و میرها افزایش می یابد.

طبرسی اعلام کرد: ما مجبوریم تا پانزدهم اردیبهشت صبر کنیم تا دمای هوا افزایش یافته و بیماری از پیک بیفتد.گرمای هوا به کاهش انتقال ویروس و عفونت ها یاری می نماید و در صورت رعایت مردم، دیگر تا آن موقع ما شاهد بروز پیک بیماری نخواهیم بود.البته ممکن است که موارد از بیماری داشته باشیم اما دیگر مثل الان پیک نخواهیم داشت.

دو واکسن ویروس کرونا وارد مرحله آزمایش های انسانی شد

او اضافه کرد: ویروس در برابر گرما حساسیت دارد و راحت تر از بین می رود و در صورت رعایت مردم با گرم شدن هوا بیماری از پیک می افتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در صورت رعایت مردم با گرم شدن هوا کنترل بیماری راحت تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت رعایت مردم با گرم شدن هوا کنترل بیماری راحت تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید