طراحی سایت: خرید آنلاین بیمه از سایت ازکی دات کام

به گزارش وبلاگ لین هوان، برای خرید هر بیمه ای به اطلاعات زیاد و دقیق درباره آن رشته از بیمه احتیاج داریم. از طرفی هر شرکت بیمه قوانین و تعرفه های مخصوص به خودش را دارد. به همین علت خرید بیمه کاری پیچیده و سخت است که به اطلاعات و زمان زیادی احتیاج دارد. چند سالی است که خرید آنلاین بیمه این فرایند را آسان ساخته است. با خرید آنلاین بیمه از سایت ازکی دات کام تنها در چند دقیقه می توانیم بیمه دلخواهمان را خریداری کنیم. خریدی که با اطلاعات کامل و مقایسه شرکت های مختلف بیمه ای انجام می گردد و هیچکدام از پیچیدگی های روش سنتی خرید بیمه را ندارد.

طراحی سایت: خرید آنلاین بیمه از سایت ازکی دات کام

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مزیت های خرید آنلاین بیمه

با خرید اینترنتی بیمه، به یک شرکت بیمه خاص محدود نمی شویم بلکه می توانیم خدمات، پوشش ها و قیمت های شرکت های مختلف بیمه ای را با هم مقایسه کنیم و با توجه به خواسته هایمان برترین بیمه را خریداری کنیم.

  • خرید بیمه در هر زمان و هر مکان: زندگی های امروز پر از مشغله کاری و محدودیت های زمانی در رفت و آمد است. آدم ها دغدغه های بیشماری دارند و ممکن است در طول هفته نتوانند بیمه بخرند. با خرید آنلاین بیمه به راحتی می توان در هر ساعتی از شبانه روز انواع بیمه را استعلام گرفت و بیمه دلخواه را تهیه کرد.
  • صرفه جویی در زمان: در حالی که در روش سنتی برای استعلام قیمت و اطلاع از پوشش های بیمه ای هر شرکت بیمه، باید جداگانه به شعب و نمایندگی های مجاز همان شرکت مراجعه می کردیم تا از جزییات طرح های مختلف آگاه شویم و استعلام قیمت بگیریم. کاری که در خرید آنلاین بیمه تنها چند دقیقه زمان می برد.
  • مقایسه قیمت ها: مقایسه قیمت ها هم به ما کمک می نماید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین طرح بیمه را بخریم.
  • خرید کاملاً غیر حضوری: در این روش هیچ احتیاجی به مراجعه حضوری نیست و همه کارها به صورت کاملاً آنلاین انجام می گردد. در نتیجه در زمان به اندازه قابل توجهی صرفه جویی می گردد.
  • تحویل بیمه نامه درب منزل: بیمه نامه بلافاصله بعد از صادر شدن به صورت کاملاً رایگان به مشتریان در سراسر کشور ارسال می گردد.
  • پشتیبانی 24 ساعته: تیم پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول هفته جوابگوی مشتریان است و بلافاصله به خواسته های آنان رسیدگی می نماید.
  • امکان خرید قسطی: برای برخی از طرح ها و شرکت های بیمه امکان خرید قسطی بیمه وجود دارد و خرید آنلاین در خرید قسطی محدودیتی ایجاد نمی نماید. می توانید عکس چک ها را در سایت بارگذاری کنید و اصل آن را بعداً ارسال نمایید.
  • بدون نگرانی از ابتلا به کرونا: خطر ابتلا به بیماری کرونا موجب شده بیشتر از گذشته به استفاده از خدمات آنلاین احتیاجمند شویم و به همین دلیل یکی از عظیم ترین مزیت های خرید آنلاین بیمه نداشتن نگرانی از ابتلا به این بیماری همه گیر است.
  • خرید آگاهانه: با خرید نآنلآنلاین بیمه از سایت ازکی دات کام، می توانیم تمام اطلاعات مورد احتیاج را در صفحه خرید، کسب کنیم، اطلاعات بیشتر درباره هر بیمه و جزییات آن هم در وبلاگ ازکی نوشته شده است. برای مثال آیا از نحوه استعلام سوابق بیمه خودرو با کد ملی اطلاع دارید ؟ برای کسب اطلاعات جامع به لینک زیر مراجعه کنید :

استعلام بیمه خودرو با کد ملی

با خرید بیمه از ازکی دات کام می توانید در سریع ترین زمان بیمه بخرید و بدون پرداخت هزینه اضافه بیمه خود را در محل دلخواهتان تحویل بگیرید.

راهنمای خرید بیمه از ازکی دات کام

برای خرید اینترنتی بیمه کافی است به وب سایت ازکی دات کام مراجعه کنید و به سرعت و سادگی مراحل زیر را انجام دهید:

1- انتخاب بیمه دلخواه

در وب سایت ازکی امکان خرید بیمه های مختلف وجود دارد. بنابر این در اولین قدم باید بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر می توانید بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر، بیمه موتور سیکلت، بیمه آتش سوزی و انواع بیمه های سازمانی را از ازکی بخرید.

  • برای خرید بیمه شخص ثالث از وب سایت com به لینک زیر مراجعه کنید :

https://www.azki.com/third-party-insurance

2- وارد کردن اطلاعات مورد احتیاج

بعد از انتخاب هر کدام از بیمه ها، باید جزییات بیشتری از بیمه ای که قصد خرید آن را دارید، وارد کنید. در پایین هر صفحه هم اطلاعات زیادی درباره بیمه ای مورد نظر شما، پوشش ها، نحوه محاسبه حق بیمه و موارد استفاده از آن آورده شده است. برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره هر بیمه می توانید به وبلاگ ازکی بروید یا با شماره 02185864 تماس بگیرید.

3- مقایسه طرح ها و شرکت های مختلف بیمه

در مرحله بعدی با توجه به نوع بیمه ای که می خواهید بخرید، قیمت ها و طرح های مختلف هر شرکت بیمه به شما نمایش داده می گردد. در این بخش به آسانی می توانید قیمت ها و پوشش های شرکت های بیمه را مقایسه کنید و با توجه به خواسته هایتان برترین بیمه را انتخاب کنید. برای راحتی بیشتر و اطمینان در خرید، شرایط شرکت های مختلف مانند شاخص رضایت از پرداخت خسارت، سرعت پرداخت خسارت و … هم به شما نمایش داده می گردد.

4- سفارش بیمه مورد نظر

بعد از انتخاب باید سفارش بیمه مورد نظر را انتخواب کنید. در این بخش از شما خواسته می گردد مدارک لازم برای صدور بیمه را به شکل کامل و با کیفیت بارگذاری کنید.

بعد از تکمیل مشخصات، وارد صفحه معین نحوه ارسال می شوید. در گام بعدی به صفحه پرداخت هدایت می شوید و پس از پرداخت پیروز، بیمه شما صادر می گردد. اگر تا ساعت 21 در روز عادی (یا 19 روز تعطیل) بیمه خود را بخرید، بیمه شما همان روز صادر می گردد در غیر اینصورت در اول وقت روز بعد بیمه شما صادر خواهد شد.

چرا از ازکی دات کام بیمه بخریم؟

همان طور که پیش تر گفتیم، ازکی شرکت بیمه نیست بلکه تجمیع نماینده بیمه است و امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت های مختلف بیمه ای را به شما می دهد. به همین دلیل ازکی در تمامی مراحل خرید و استفاده از بیمه در کنارتان است و کوشش می نماید تا در برترین انتخاب شما را کمک کند.

فرآیند خرید در سایت ازکی دات کام بسیار سریع و آسان انجام می گردد، تمام مراحل اینترنتی است و هیچ احتیاجی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. اگر در هنگام خرید بیمه به مسئله ای برخوردید یا ابهامی برایتان ایجاد شد، می توانید در هر روزی از هفته با پشتیبانی 24 ساعته ازکی تماس بگیرید تا کارشناسان با دقت کامل شما را هدایت نمایند.

منبع: فرارو

به "طراحی سایت: خرید آنلاین بیمه از سایت ازکی دات کام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: خرید آنلاین بیمه از سایت ازکی دات کام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید