شروع ثبت نام دوره بین المللی پیشرفته مربیگری والیبال با تدریس ویتال هینن

به گزارش وبلاگ لین هوان، ثبت نام دوره بین المللی پیشرفته مربیگری والیبال که قرار است فروردین سال آینده با تدریس ویتال هینن بلژیکی در تهران برگزار گردد، شروع شد.

شروع ثبت نام دوره بین المللی پیشرفته مربیگری والیبال با تدریس ویتال هینن

به گزارش وبلاگ لین هوان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش با همکاری واحد بین الملل دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال در راستای ارتقای سطح دانش حرفه ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا، دوره بین المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال را با موضوع انتقال تجربه با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی برگزار خواهد نمود.

برنامه ریزی تمرینات برای آماده سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای بررسی برای مربیان از جمله محورهای این دوره است.

تمامی مربیان درجه یک و بین المللی می توانند با تکمیل فرم ثبت نام و واریز مبلغ دو میلیون تومان به حساب فدراسیون والیبال در این دوره سه روزه که از 15 تا 17 فروردین سال آینده (1401) در تهران برگزار می گردد، شرکت نمایند.

ویتال هینن (Vital Heynen) متولد سال 1969 در کشور بلژیک است. این مربی در سال 2012 سرمربی تیم ملی والیبال آلمان شد و ژرمن ها را به مدال برنز قهرمانی دنیا 2014 رساند. هانین در سال 2018 راهنمایی تیم ملی لهستان را پذیرفت و عنوان قهرمانی دنیا را در همان سال به دست آورد. این مربی در سال 2019 نیز با تیم ملی لهستان مقام نایب قهرمانی جام دنیای، مدال برنز لیگ ملت ها و مقام سومی رقابت های قهرمانی قاره اروپا را به دست آورد.تیم ملی لهستان در سال 2021 نیز با راهنمایی این مربی مدال نقره لیگ ملت ها و مقام سومی قاره سبز را از آن خود کرد.

وی در حال حاضر سرمربی تیم ملی والیبال زنان آلمان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع ثبت نام دوره بین المللی پیشرفته مربیگری والیبال با تدریس ویتال هینن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام دوره بین المللی پیشرفته مربیگری والیبال با تدریس ویتال هینن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید