44 تیم در جداول مقدماتی و اصلی تور جهانی والیبال ساحلی بندرعباس

به گزارش وبلاگ لین هوان، شهر بندرعباس از 13 تا 17 اسفندماه، میزبان تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی است.

44 تیم در جداول مقدماتی و اصلی تور جهانی والیبال ساحلی بندرعباس

ثبت نام تیم ها برای حضور در این رقابت ها روز یکشنبه 13 بهمن ماه به سرانجام رسید و 62 تیم از 22 کشور دنیا از جمله 10 تیم ایران در این رقابت ها ثبت نام کردند.

فدراسیون دنیای والیبال، جدول مقدماتی و اصلی تور دنیای سه ستاره بندرعباس را خاطرنشان کرد که در جدول اصلی 24 تیم از جمله سه تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان حضور دارند.

در جدول اصلی این رقابت ها، 24 تیم بر اساس امتیازات دنیای قرار دارند که تیم ایران یک (بهمن سالمی - آرش وکیلی) در صندلی یازدهم، تیم ایران دو (رحمان رئوفی - عبدالحامد میرزاعلی) در صندلی 21 و تیم ایران سه (جواد فیروزپور - علیرضا آقاجانی) در رتبه 24 نهاده شدند.

اتریش، روسیه و سوئیس (3 تیم)، لتونی، آلمان و ترکیه (دو تیم)، قطر، ایتالیا، تایلند، لهستان، دانمارک و جمهوری چک (هر کدام یک تیم) از دیگر شرکت نمایندگان جدول اصلی تور دنیای بندرعباس هستند.

همچنین در جدول مقدماتی این رقابت ها بر اساس امتیازات دنیای 20 تیم قرار دارند که تیم ایران (آق محمد سلاق - بهمن قلیپوری) در رتبه 15، تیم ایران (امیر شوشتری زاده - محمد شالیکار) در صندلی 16 و تیم های محمدرضا شبیری - ضرغام منصوری و محمدرضا ملکشاهی - سامان بهبودی در رتبه های 18 و 19 قرار دارند.

صندلی بیستم جدول مقدماتی در اختیار تیمی از اتریش است که سه تیم این کشور در مسابقات انتخابی کشوری اتریش با هم رقابت می نمایند و یک تیم جواز حضور در جدول مقدماتی توردنیای سه ستاره بندرعباس را به دست می آورد.

هشت تیم برتر جدول مقدماتی تور دنیای بندرعباس جواز صعود به جدول اصلی را به دست می آورند.

همچنین دو تیم ایران (پیمان درگاهی - شهرام قاسمخواه) و (رسول یمرلی - کامبیز کلته) در فهرست رزرو این رقابت ها قرار دارند.

ایران در سال های 2015 تا 2017 میزبان سه دوره توردنیای سه ستاره در جزیره کیش بود و کیفیت، اجرا و برگزاری آن مورد تایید فدراسیون دنیای والیبال (FIVB)، بازیکنان، داوران و تیم های شرکت نماینده نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "44 تیم در جداول مقدماتی و اصلی تور جهانی والیبال ساحلی بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 تیم در جداول مقدماتی و اصلی تور جهانی والیبال ساحلی بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید