کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا، 4 نماینده ایران به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش وبلاگ لین هوان، چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا راه یافتند.

کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا، 4 نماینده ایران به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش وبلاگ لین هوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، سجاد غلامی در وزن 86 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و سیدمهدی هاشمی در وزن 125 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. نتایج کشتی گیران کشورمان تا به امروز به توضیح زیر است:

براساس این گزارش، در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور اول با نتیجه 4 بر 2 دانیل پوچینو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 7 بر 6 باخت و باید منتظر این حریف در ملاقات فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 14 بر 6 از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده جدال کشتی گیران ازبکستان و ارمنستان می رود.

بعلاوه در وزن 86 کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مهر مارکوسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ایوارس سامسونوکس از لتونی می رود.

در وزن 92 کیلوگرم نیز امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر بکزات اورکیمبای از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز دنیای نروژ از آذربایجان کشتی می گیرد.

سیدمهدی هاشمی هم در وزن 125 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد). وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف عظمت خوسونوف از یونان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا، 4 نماینده ایران به نیمه نهایی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا، 4 نماینده ایران به نیمه نهایی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید