چین بیان کرد؛ فراوری نمونه اولیه واکسن کرونا تا 40 روز دیگر

به گزارش وبلاگ لین هوان، گروهی از محققان در چین اعلام کردند که فراوری نمونه اولیه واکسن ویروس کرونا چهل روز طول می کشد.

چین بیان کرد؛ فراوری نمونه اولیه واکسن کرونا تا 40 روز دیگر

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش وبلاگ لین هوان به نقل از اسپوتنیک، شینهوا گفت، گروهی از انستیتوهای چینی مشغول ساخت واکسنی برای ویروس کرونا هستند.

دانشگاه چینگ هوا (Tsinghua) در پکن تیمی از محققان باتجربه توسعه واکسن ها و عوامل ضد ویروس های کروناویروسی که به عفونت های بدن انسان منجر می گردد، تشکیل داده است.

ژانگ لینکویی محقق ارشد این تیم می گوید: فراوری یک واکسن در برابر این ویروس بسیار ساده تر از کشف واکسنی برای HIV است.

تیم او با بیمارستان های سراسر چین مشغول همکاری است تا آزمایش های کلینیکی در این زمینه انجام دهد.

این در حالی است که بیمارستان شرق شانگهای از دانشگاه تونگی با همکاری شرکت Stermirna Therapeutics برنامه ای را برای توسعه یک واکسن mRNA طراحی نموده اند که ویروس کرونا را از بین می برد. آنها اعلام نموده اند فراوری نمونه اولیه واکسن 40 روز طول می کشد.

محققان دانشگاه فودان در شانگهای نیز با کالج پزشکی بایلور، دانشگاه پزشکی تگزاس و مرکز خون نیویورک برای فراوری واکسن همکاری می نماید.

در این میان شرکت های چینی نیز در تحقیقات برای توسعه واکسن همکاری نموده اند. شرکت علی بابا اعلام نموده به دانشمندان اجازه دسترسی کامل به قابلیت های هوش مصنوعی برای فراوری واکسن کرونا را می دهد.

  • پیامک های آموزشی پیشگیری از کرونا برای مردم ارسال می گردد
  • ببینید و بشنوید | ترانه ای برای همنوایی جهانی در مقابله با کرونا
  • وبلاگ لین هوان TV| ضرر مالی چین و سود آمریکا از کرونا

در 31 دسامبر 2019، مقامات چین به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان را دادند. بعدتر کارشناسان گفتند که عامل این بیماری ویروس کرونا است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، دهها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به سایر نقاط جهان گسترش یافته است.

مقامات چینی رسما تایید نموده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارد را قرنطینه می نماید و اعلام نموده است که قرنطینه های صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. بعضی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

  • اینفوگرافیک آموزشی | چه کار کنیم به کرونا مبتلا نشویم | اگر به کرونا مبتلا شدیم چه کنیم
  • چین بعد از کرونا | عکس ها سخن می گویند
منبع: همشهری آنلاین

به "چین بیان کرد؛ فراوری نمونه اولیه واکسن کرونا تا 40 روز دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین بیان کرد؛ فراوری نمونه اولیه واکسن کرونا تا 40 روز دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید