بهترین شهرهای چین برای زندگی کدام ها هستند؟

به گزارش وبلاگ لین هوان، بهترین شهرهای چین برای زندگی | Best Chinese Cities for Life

به هر حال برای هر کسی در زندگی این اتفاق پیش آمده است که قصد عوض کردن محیط زندگی خود و زندگی در شهر و کشوری دیگر را داشته باشد. یکی از گزینه های افراد برای تغییر شهر و کشور خود برای محل زندگی، چین است. این کشور به واسطه قدرت اقتصادی و پهناوری سرزمینش، یکی از گزینه های پیش روی خیلی از کسانی است که قصد مهاجرت به دیگر کشورهای جهان را دارند. اگر شما هم علاقه مندید که درباره بهترین شهرهای چین برای زندگی و همچنین بررسی شرایط این شهرها و انتخاب بهترین بین آن ها اطلاعات داشته باشید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

بهترین شهرهای چین برای زندگی کدام ها هستند؟

بررسی شرایط بهترین شهرهای چین برای زندگی

چین شهرهای بسیار زیادی دارد که از بیشتر آن ها می توان به عناوین مختلفی یاد کرد. یک شهر پر از جاذبه است، یک شهر غذایش فرق دارد، شهری دیگر پر است از بازارهای مختلف لباس و خیلی از تعاریف و صفات دیگر هست که می توان به شهرهای مختلف چین نسبت داد. معمولا از بین تمامی این شهرها، پکن که مرکز است و شانگهای که یکی از قطب های مالی این کشور است، به عنوان بهترین شهرهای چین برای زندگی معرفی می شوند. البته تنها شهرهای مناسب برای زندگی این دو شهر نیستند و بررسی شرایط بهترین شهرها چندین شهر مختلف در چین را در انتخاب های پیش روی ما قرار می دهد. حال ما می خواهیم تا 4 تا از بهترین شهرهای چین برای زندگی را از بین شهرهای مختلف این کشور به شما معرفی نماییم.

البته باید ببینید که قصد شما از بستن کوله بارتان و رفتن به چین برای زندگی چه چیزی است. بررسی شرایط بهترین شهرهای مسکو از لحاظ خواسته های هر کسی فرق دارد. یکی قصد دارد تا در یک محیط سر سبز و طبیعی زندگی کند و یکی هم دوست دارد تا در قلب مالی و مدرنیته شهری زندگی کند. ما در این جا اصل را بر این گذاشته ایم که اولویت بهترین شهرهای چین برای زندگی مرکز مالی و مدرنیته شهری باشد.

بررسی بهترین شهرهای چین برای زندگی، پکن | Beijing

اولین شهری که قصد بررسی شرایط آن را از بین بهترین شهرهای چین برای زندگی داریم، شهر پکن است. پکن مرکز چین بزرگ است و یکی از پر جمعیت ترین شهرهای دنیا و این کشور است. پکن را باید به عنوان یکی از قطب های مالی دنیا معرفی کنیم زیرا مراکز مالی و مالی بسیار زیادی چه از طرف چین و چه جامعه بین الملل در این شهر وجود دارند. پکن دارای ریشه های تاریخی بسیار زیادی در خود است که نشان می دهد که سابقه زندگی و اجتماع در آن به بیش از چندین هزار سال پیش باز می شود و این خود نشان دهنده این است که در این شهر همیشه بهترین شرایط برای زندگی وجود داشته است.

علاوه بر جاذبه های تاریخی و شهری پکن، پکن به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای زنگی این است که این شهر دومین قطب تجاری دنیا است و طبیعتا امکانات زندگی و همچنین مشاغل گوناگون زیادی را در خود دارد. البته نباید این را از یاد برد که با توجه به این که شما پس از مهاجرت به پکن زمانی که بسته به مهارت های خود وارد کار شوید، با توجه به حقوق دریافتی خود پس از کسر مالیات از آن، هزینه های زندگی در پکن برای شما کافی هستند یا خیر. به هر حال با توجه به این که پکن شهری تجاری است و عنوان مرکز را دارد، میانگین هزینه ها در آن نیز مختلف است.

پکن WEATHER

هانگژو | Hangzhou

هانگژو یکی از شهرهای چین است که به عنوان یکی از مقاصد همیشگی و یا حتی موقتی برای زندگی درچین معرفی می شود. از لحاظ بررسی شرایط کلی، هانگژو نزدیک به 9 میلیون نفر جمعیت دارد و از لحاظ وسعت هم بسیار بزرگ است. از لحاظ شرایط پذیرش توریسم این شهر نیز شرایط مشابهی که با پکن دارد و به خاطر پیشینه تاریخی بلند و بالایش و همچنین بناهای تاریخی که در خود دارد، از لحاظ گردش مالی صنعت توریسم شهر پر پتانسیلی است. این شهر بزرگ دارای محیطی آرام و بافت شهری پیوند خورده با طبیعت است.

خود چینی ها درباره شهر هانگژو می گویند که اگر بهشت در بالای آسمان است، هانگژو به عنوان کننده ای از بهشت بر روی زمین به وجود آمده است. در هانگژو نمی توانید به فراوانی پکن و شانگهای فراوانی عناوین مختلف شغلی را داشته باشید اما با این وجود نیز در این شهر، می توانید عنوان شغلی منطبق با توانایی های خود را پیدا کنید. مراکز خرید مختلف، خانه های مدرن با متراژهای مختلف، جاذبه های تفریحی و ورزشی، انواع مراکز آموزش و مراکز درمانی در این شهر چینی برای همه شهروندان موجود است و به همین علت، در بین بهترین شهرهای چین برای زندگی از لحاظ بررسی شرایط، نام هانگژو را نیز می توانیم ببینیم.

شانگهای، یکی از شهرهای چین برای بررسی بهترین ها برای زندگی | Shanghai

شانگهای مرکز نیست اما از لحاظ وسعت و بزرگی و همچنین تجارت و مدرنتیه تکنولوژیکی، یکی از پیشرفته ترین شهرهای چین است. این شهر علاوه بر این که بسیار بزرگ است، جاذبه های تاریخ بسیاری را نیز در خود دارد و به همین علت گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا با تورهای مسافرتی مختلفی در خود پذیرا است. با توجه به فصلی که در آن هستیم، بلیط پرواز هواپیمای خیلی ها به مقصد این شهر خریداری شده یا می شود و می توانیم از این نظر بگوییم که شانگهای از لحاظ صنعت توریسم هم بسیار قوی است.

امروزه در شانگهای بیش از 200 هزار مهاجر زندگی می کنند که معیارهای مختلفی برای انتخاب این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای زندگی و اقامت داشته اند. آن ها از مهم ترین دلایل انتخاب خود، بررسی شرایط بهترین شهرها از لحاظ موقعیت های شغلی، شرایط مالی، رفاه اجتماعی و دیگر شرایط شانگهای را به عنوان انتخاب نهایی خود برای زندگی معرفی کرده اند. در تور چین مسافران را به تماشای این شهر می برند.

شنژن | شنزن

با این که شاید نسبت به دیگر شهرهای چین نام شنژن یا شنزن را کمتر شنیده و یا اصلا نشنیده باشید اما باید بدانید که این شهر یکی از قوی ترین بازوهای مالی چین است. این شهر زیبای چینی در مرکز استان گوانگ دونگ قرار گرفته و به واسطه این که یکی از منطقه ها تجارت آزاد در چین بودنش، از آن دسته شهرهای چینی است که از اهمیت بسیاری در زمینه تجارت و بازرگانی برخوردار است. از لحاظ بهترین شهرهای چین برای زندگی و همچنین بررسی شرایط بهترین شهرهای این کشور، شنژن هم بسیار مدرن است و هم بسیار پتانسیل زیادی برای زندگی افراد مختلف از نژاد و شهرهای مختلف دارد. از آن جا که سرعت افزایش جمعیت در این شهر بالاست، پیش بینی می شود که شنژن این روزها بیش از 15 میلیون جمعیت در خود داشته باشد.

به خاطر این که شنژن منطقه آزاد است، در این شهر موقعیت های کاری بسیاری وجود دارد و همچنین در این شهر امکانات و رفاه زندگی بر اساس تحقیقات محققین شهر نشینی در این شهر بالاتر از برخی دیگر شهرهای چینی قرار گرفته است. مراکز مالی، تفریحی، ورزشی، سلامت و درمان و همچنین کیفیت بالای زندگی در این شهر باعث شده است تا شنژن نیز به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای زندگی قرار بگیرد.

منبع: الی گشت

به "بهترین شهرهای چین برای زندگی کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای چین برای زندگی کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید