ماجرای 9 بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس

به گزارش وبلاگ لین هوان، همانطور که در این چند روز اخیر بارها در خصوص جابجایی پرسپولیس نوشتیم، این باشگاه تابستان بسیار شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و اتفاقات جابجاییی زیادی حول باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد.

ماجرای 9 بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر ، فصل خوبی را سپری نمی کند و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم به کیفیت پایین خریدهای نو این تیم در این فصل باز می گردد. به گفته کارشناسان فوتبال ، بازیکنان خارجی که به پرسپولیس آمدند و البته چند بازیکن ایرانی که در تابستان خریداری شدند، نتوانستند خودشان را با شرایط بازی در پرسپولیس وفق دهند و عملکرد خوبی نداشتند. طی روزهای گذشته در مورد برخی از نفرات مورد نظر پرسپولیس برای فصل آینده نوشتیم ولی باشگاه پرسپولیس به خاطر حفظ تمرکز نفرات فعلی ، اخبار جابجایی را تکذیب کرد.

با این حال درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ، بیان کرد که از یحیی گل محمدی فهرست بازیکنان مدنظرش را دریافت نموده و اسامی تمدیدی ها را هم سرمربی پرسپولیس به درویش داده است. نکته جالبی که در مورد فهرست بازیکنان تمدیدی باشگاه پرسپولیس وجود دارد ، کمی عجیب است. شنیده های ما نشان می دهد ، یحیی گل محمدی تا این لحظه فقط نام 3 بازیکن را برای تمدید قرارداد به باشگاه داده و مدیران پرسپولیس هم طی هفته های گذشته مذاکره برای تمدید این نفرات را آغاز کردند. مهدی ترابی ، میلاد سرلک و احسان پهلوان 3 بازیکنی هستند که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با آن ها مذاکره شده است.

این درحافهرست که به غیر از این 3 بازیکن ، قرارداد چند ستاره پرسپولیس در انتها فصل به انتها می رسد ولی هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد با آن ها صورت نگرفته است. سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که حرف و حدیث در مورد آینده این بازیکن هم زیاد است، رامین رضاییان که با کلی سر و صدا در جابجایی زمستانی پرسپولیس شد، رضا اسدی هافبک گرانقیمت پرسپولیس که اتفاقا در بازی های گذشته فرایند خوبی داشته ،سیامک نعمتی که با وجود اعلام خبر رسمی تمدید قرارداد 2 ساله اش با پرسپولیس ، چندی قبل بیان کرد ، قراردادش با این تیم در انتها فصل تمام خواهد شد، فرشاد فرجی مدافع ملی پوش پرسپولیس و بعلاوه عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس ، ستاره هایی هستند که هنوز در مورد تمدید قرارداد با آن ها صحبتی نشده است.

به غیر از این نفرات که عمدتا بازیکن فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس هم هستند، بازیکنانی مثل محمد شریفی ، سعید آقایی و مهدی مهدی خانی هم در انتها فصل بازیکن آزاد خواهند شد ولی به این نفرات هم تا این لحظه پیشنهادی بابت تمدید قراردادشان داده نشده است. حال معین نیست که یحیی گل محمدی هیچکدام از این نفرات را نمی خواهد یا اینکه در آینده قرار است با برخی از این نفرات برای تمدید قرارداد مذاکره گردد. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نفرات نام برده شده که برخی از آن ها سابقه ملی هم دارند، خواهد بود.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "ماجرای 9 بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای 9 بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید