ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، دوئل مجذوب کننده قرمزها با 2 بازیکن خاص!

به گزارش وبلاگ لین هوان، پرسپولیس امروز مقابل پیکان می ایستد؛ تیمی که توپ جمع کن ها را بیشتر از دروازه بان ها به دردسر می اندازد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، دوئل مجذوب کننده قرمزها با 2 بازیکن خاص!

به گزارش وبلاگ لین هوان آنلاین، تیم پرسپولیس از ساعت18 امروز طبق برنامه در حالی برای بازپس گیری صدر جدول به مصاف پیکان می رود که یکی از مصاف های مجذوب کننده این مسابقه رویارویی مهاجمان پرسپولیس با رشید مظاهری خواهد بود. مظاهری با پیراهن ذوب آهن، استقلال و تراکتور دوئل های مجذوب کنندهی با پرسپولیس داشته و تعداد بردهایش مقابل سرخپوشان 5 بر 4 بیشتر از باخت هاست.

پرسپولیسی ها 57 امتیازی هستند و پس برد روز گذشته سپاهان 59 امتیازی شاگردان یحیی گل محمدی برای اینکه دوباره صدر جدول را پس بگیرند و در فاصله سه هفته مانده به انتها مسابقات مدعی اصلی قهرمانی باشند چاره ای جز پیروزی دیدان ملاقات ندارند. پرسپولیس تقریبا در تمامی آیتم ها از پیکان برتر است به استثنای یک آیتم شوت: در واقع پیکان فقط در تعداد شوت، جایگاه بالایی دارد که احتمالا این آمار به خاطر حضور شرزود تمیروف و شوت های عجیب وغریب او از فواصل دور است.

از طرف دیگر پیکانی ها که با 27 امتیاز در نیمه پایینی جدول لیگ برتر دیده می شوند بخاطر حاشیه هایی که درخصوص میزبانی علیه این تیم مطرح شده از انگیزه های بسیاری برای متوقف کردن پرسپولیس در آزادی برخوردارند.

اما کادر فنی سرخ پوشان مرکز برای این ملاقات به احتمال فراوان از نفرات زیر استفاده خواهد نمود:

علیرضا بیرانوند مثل همواره مرد شماره یک پرسپولیس در درون دروازه خواهد بود و احمد گوهری روی نیمکت حضور خواهد داشت تا در موقع اضطراری وارد زمین گردد.

مرتضی پور علیگنجی و گئورگی گولسیانی همچنان نفرات مورد اعتماد یحیی در زوج میانی خط دفاع پرسپولیس هستند.

علی نعمتی با عملکردی که در دو هفته اخیر از خود نشان داده پست دفاع چپ را صاحب شده و دانیال اسماعیلی فر همچنان انتخاب اصلی گل محمدی در دفاع راست خواهد بود.

سینا اسدبیگی در پست هافبک دفاعی به بازی خواهد رفت و سروش رفیعی که رفته رفته به مهره ثابت سرخ ها در میانه میدان تبدیل شده در بازی امروز نیز نقش بازی سازی پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

سعید صادقی و وحید امیری بال های هجومی یحیی گل محمدی در بازی امروز خواهند بود.

مهدی ترابی به عنوان مهاجم سایه پشت سر عیسی آل کثیر که مهاجم هدف سرخ ها خواهد بود به بازی می روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، پورعلیگنجی، گولسیانی، نعمتی، اسماعیلی فر، اسدبیگی، رفیعی، امیری، صادقی، ترابی و آل کثیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، دوئل مجذوب کننده قرمزها با 2 بازیکن خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، دوئل مجذوب کننده قرمزها با 2 بازیکن خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید