طاهرنژاد: فعالیت مکانیسم ماشه یعنی تسلیم اروپا مقابل خواسته امریکا ، آمریکایی ها به دنبال زیاده خواهی هستند

به گزارش وبلاگ لین هوان، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آمریکا می خواهد با شارلاتان بازی و سروصدا، اروپایی ها را تحت تأثیر قرار دهد تا موضع تندتر نسبت به برجام بگیرند. با توجه به فعال سازی مکانیسم ماشه، اروپا تسلیم خواسته های آمریکایی ها شده است.

طاهرنژاد: فعالیت مکانیسم ماشه یعنی تسلیم اروپا مقابل خواسته امریکا ، آمریکایی ها به دنبال زیاده خواهی هستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا بهار 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

یدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی وبلاگ لین هوان، در مورد فعال سازی مکانیسم ماشه توسط اروپایی ها و سرنوشت برجام، اظهار کرد: اراده ای در دو طرف اصلی تفاهم نامه یعنی ایران و اروپا به علاوه روسیه و چین برای حفظ وجود دارد. با توجه به اینکه برجام یک معاهده بین المللی است و به تائید شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز رسیده است، باید از ظرفیت های آن استفاده گردد.

وی پیرامون خروج آمریکا از تفاهم نامه بین المللی برنامه جامع اقدام مشترک، اضافه کرد: آمریکا می خواهد با شارلاتان بازی و سروصدا، اروپایی ها را تحت تأثیر قرار دهد تا موضع تندتر نسبت به برجام بگیرند. با توجه به فعال سازی مکانیسم ماشه، اروپا تسلیم خواسته های آمریکایی ها شده است.

طاهرنژاد با انتقاد از بدعهدی طرفین غربی، گفت: اروپا بیشتر از آمریکا، از این توافق منتفع می گردد و احتمالاً به راحتی از برجام نگذرد. آمریکایی ها به دنبال زیاده خواهی هستند و تا حال، ایران در قبال این سیاست مقاومت نموده است. کشور های اروپایی که تحت فشار آمریکا هستند، تأثیرپذیری شان از آمریکایی ها را به نمایش بین المللی گذاشته اند.

فعال سیاسی ادامه داد: غرب باور دارد که حفظ برجام بدون استفاده از مکانیسم ماشه به نفع خودش است و با تهدید می خواهد ایران را به انعطاف وادار کند. مکانیسم ماشه بیشتر جنبه تهدید دارد تا عملیاتی و احتمالاً به نتیجه نهایی خود نمی رسد. برای حل مسائل، ایران و آمریکا باید به اصل معاهده برگردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طاهرنژاد: فعالیت مکانیسم ماشه یعنی تسلیم اروپا مقابل خواسته امریکا ، آمریکایی ها به دنبال زیاده خواهی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرنژاد: فعالیت مکانیسم ماشه یعنی تسلیم اروپا مقابل خواسته امریکا ، آمریکایی ها به دنبال زیاده خواهی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید