تورهای چین: چین و روسیه درمذاکرات وین در پی اثبات شکست تحریم های امریکا هستند

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهران (پانا) - چین و روسیه با برطرف نگرانی هایشان درباره برنامه هسته ای ایران با ایفای نقش مثبت در مذاکرات وین در پی اثبات شکست تحریم های آمریکا هستند.

تورهای چین: چین و روسیه درمذاکرات وین در پی اثبات شکست تحریم های امریکا هستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش نور نیوز، چین و روسیه قبلا احساس می کردند که دولت ایران آنها را ابزاری برای بهبود روابط با غرب می داند، اما با برطرف نگرانی هایشان درباره برنامه هسته ای ایران و باور به رویکرد واقعی دولت سیزدهم در همکاری با شرق با ایفای نقش مثبت در مذاکرات وین در پی اثبات شکست تحریم های آمریکا هستند.

به گزارش ایرنا، دور نو مذاکرات وین از روز گذشته در حالی شروع شده که به نظر می رسد طرف های مذاکره کننده از موضوعات شکلی عبور نموده اند و در صورت وجود اراده در طرف های غربی مذاکرات وارد محتوای متن و پیش نویس خواهد شد.

هشتمین دور مذاکرات نمایندگان ایران و 1+4 در قالب کمیسیون مشترک از عصر روز گذشته در هتل کوبورگ وین شروع شد. پیش از این نشست به روال معمول گذشته تیم ایرانی با هیاتهای چینی و روسی، نشست سه جانبه ای برگزار کرد. دیروز بعلاوه باقری با مذاکره کننده فرانسه و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین رایزنی و گفتگو کرد.

به گفته وزیر امور خارجه کشورمان، طرفین در این دور بر روی یک سند پیش نویس گفت و گو خواهند کرد و سعید خطیب زاده سخنگوی وزارات امورخارجه ایران هم با بیان اینکه طرفهای مذاکره کننده از موضوعات شکلی عبور نموده اند، گفت: در صورت وجود اراده جدی در طرفهای غربی مذاکرات وارد بخش محتوایی می گردد

منبع: خبرگزاری پانا

به "تورهای چین: چین و روسیه درمذاکرات وین در پی اثبات شکست تحریم های امریکا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: چین و روسیه درمذاکرات وین در پی اثبات شکست تحریم های امریکا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید