ضرغامی: نمی توانیم به جهانگرد خارجی بگوییم از ایتا و بله استفاده کن ، پیشنهاد دادن سیم کارت بدون فیلتر به خارجی ها از من بود

به گزارش وبلاگ لین هوان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود، توضیح داد که گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت نمایند.

ضرغامی: نمی توانیم به جهانگرد خارجی بگوییم از ایتا و بله استفاده کن ، پیشنهاد دادن سیم کارت بدون فیلتر به خارجی ها از من بود

به گزارش وبلاگ لین هوان، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع وبلاگ لین هوان در رابطه با اختصاص سیم کارت بدون فیلتر به توریستان خارجی اظهارکرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد گردد باید از من انتقاد می شد، چون این موضوع پیشنهاد ما بود.

او ادامه داد: توریستان خارجی باید حداقل خدمات را دریافت نمایند. برخی دوستان تحلیل می نمایند که چرا توریست خارجی به ایران نمی آید که دلایلی دارد. یکی از مهمترین احتیاجهای آنها اینترنت و سکوهای بین المللی و خارجی است.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی اضافه نمود: توریستان احتیاج به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا توریستی رونق پیدا کند. نمی توانیم به توریستی خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کن؛ او می خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد.

او اضافه نمود: یکی از مهمترین احتیاجهای توریستان خارجی که به کشور می آیند اینترنت و سکوهای خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آنها ضروری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ضرغامی: نمی توانیم به جهانگرد خارجی بگوییم از ایتا و بله استفاده کن ، پیشنهاد دادن سیم کارت بدون فیلتر به خارجی ها از من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: نمی توانیم به جهانگرد خارجی بگوییم از ایتا و بله استفاده کن ، پیشنهاد دادن سیم کارت بدون فیلتر به خارجی ها از من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید