سازمان جهانی گردشگری آغاز مسئولانه فعالیت های این حوزه را خواهان شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، به نقل از تراول دیلی نیوز، با فروکش کردن شیوع کرونا، فعالیت صنعت گردشگری به تدریج در تعدادی از کشور ها از سر گرفته می گردد؛ سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) هم داده های جدیدی را منتشر کرد.

سازمان جهانی گردشگری آغاز مسئولانه فعالیت های این حوزه را خواهان شد

این داده ها نحوه و میزان تأثیر شیوع ویروس کرونا روی شرایط صنعت گردشگری را نشان می دهد.

سازمان جهانی گردشگری با برطرف محدودیت های سفر با تأکید بر لزوم مسئولیت پذیری، ایمنی و امنیت، داشتن تعهد معتبر برای حمایت از جهانگردی را الزامی می داند.

این سازمان بار دیگر از دولت ها و سازمان های بین المللی می خواهد از جهانگردی به عنوان فاکتوری تأثیرگذار در شرایط مالی کشور ها حمایت نمایند.

آغاز مجدد و مسئولانه فعالیت صنعت گردشگری در اولویت است

برداشته شدن تدریجی محدودیت ها در بعضی از کشور ها، ایجاد کریدور های مسافرتی، از سرگیری بعضی پرواز های بین المللی و تقویت پروتکل های ایمنی و بهداشت از جمله اقدامات دولت ها برای آغاز مجدد فعالیت صنعت گردشگری است.

زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در این باره گفت: کاهش ناگهانی و گسترده تعداد گردشگران، مشاغل وابسته به صنعت گردشگری و اقتصاد را تهدید می نماید. بنابراین بسیار مهم است که آغاز مجدد گردشگری در اولویت قرار بگیرد. سازمان جهانی گردشگری با بازگشایی فعالیت صنعت گردشگری به صورت جدی از این بخش و مشاغل مربوط به آن حمایت و از اقدامات اجرا شده توسط اتحادیه اروپا و کشور هایی از جمله فرانسه و اسپانیا برای حمایت مالی از جهانگردی استقبال می نماید.

باشگاه وبلاگ لین هوان

منبع: گردشبان

به "سازمان جهانی گردشگری آغاز مسئولانه فعالیت های این حوزه را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی گردشگری آغاز مسئولانه فعالیت های این حوزه را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید