تمدید 2فقره گواهی نامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه استاندارد در ایلام

به گزارش وبلاگ لین هوان، دوست محمدی گفت: 2 فقره گواهی نامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد در سطح استان ایلام تمدید شده است.

تمدید 2فقره گواهی نامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه استاندارد در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ لین هوان ازایلام ، هادی دوست محمدی رییس تأیید صلاحیت اداره کل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون این اداره کل در حوزه تأیید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استانی، به تمدید 2 فقره گواهی نامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار و یک فقره تأیید صلاحیت شرکت بازرسی در زمینه کالا و خدمات اقدام کرده است.

او در ادامه بیان نمود: آزمایشگاه هایی که صلاحیت علمی و فنی آن ها در زمینه آزمون فرآورده ها (ارزیابی انطباق)، به تأیید کمیته فنی می رسد می توانند به عنوان آزمایشگاه همکار، بر اساس استاندارد های ملی به ارائه خدمات آزمایشگاهی تحت نظارت اداره کل بپردازند.

دوست محمدی با بیان اینکه در طول این مدت، 11 فقره بازرسی مراقبتی از آزمایشگاه های همکار از طریق تیم های تخصصی ارزیابی صورت گرفته، بیان نمود: اداره کل استاندارد در اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری فعالیت های تصدی گری، تمدید صلاحیت آزمایشگاه ها و شرکت های بازرسی و نمونه برداری کالا را در دستور کار قرار داده است.

او در انتها با بیان اینکه در حال حاضر 11 آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده در استان ایلام وجود دارد افزود: صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی، آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودرو های دوگانه سوز، صنایع سلولزی و پلیمری، کالیبراسیون، لوله های پلی اتیلن آب رسانی و اندازه شناسی قانونی از جمله زمینه های فعالیت این آزمایشگاه ها است که در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می شوند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمدید 2فقره گواهی نامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه استاندارد در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید 2فقره گواهی نامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه استاندارد در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید