تصاویر ، خواننده آرامی که دیشب در تهران روی سن قدم زد اما سالن را منفجر کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان، علی یاسینی که طی چند سال گذشته، حسابی در بازار موسیقی گل نموده است، توانست با اجرای شب گذشته خود، یک قدرت نمایی خوب را با طرفداران دوآتیشه اش به نمایش بگذارد.

تصاویر ، خواننده آرامی که دیشب در تهران روی سن قدم زد اما سالن را منفجر کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان هنوز یک ساعت به آغاز کنسرت، زمان به جای مانده است و ارکستر، پشت درهای بسته، مشغول تمرین هستند. آن چه در این لحظات، بسیار عجیب به نظر می رسد، تجمع ده ها نفره طرفداران علی یاسینی، پشت در سالن برگزاری کنسرت است که با شنیدن صدای سازها، جیغ و سوت گوش خراشی را آغاز نموده اند و این شرایط، تا زمان باز شدن درهای سالن، یک سره و بدون وقفه ادامه پیدا کرد.

با باز شدن درب سالن، این همهمه به داخل کشیده شد. سالن یک لحظه آرام و قرار نداشت و جالب آن که هر چه بر تعداد حضار داخل سالن افزوده می شد، صدای این سوت و کف ها، بیشتر می شد. این شرایط، وقتی به حالت انفجار رسید که گروه به روی سن آمدند و دیگر از این زمان تا اتمام کنسرت، بدون هیچ اغراقی، سالن کنسرت، حتی برای 30 ثانیه، از شرایط همهمه ای وحشتناک خارج نشد.

  • تهران در تصرف کنسرت ها | فرزاد فرزین و زانکو به صحنه می آیند
  • تصاویر | کنسرت متفاوت خواننده جنجالی در تهران | واکنش مردم به سکته مغزی پدر خواننده مطرح کشور

نکته عجیب ماجرا، یک دست بودن سنی تمام حضار داخل سالن بود. مخاطبان این کنسرت، تماما جوان و در محدوده سنی 15 تا 25 سال بودند و یک سونامی را به راه انداختند که نظیرش، نه در این 5 شب جشنواره دیده شد و نه در دیگر کنسرت های عادی سال. این مقدار استقبال به مقدار ای عجیب بود که تصور می شد این افراد، شاید از جانب فرد یا افرادی مامور شده اند تا این مقدار شلوغ کاری نمایند اما وقتی به جمعیتی که این کارها را انجام می دادند، نگاه می کردیم، این برآورد رنگ می باخت چرا که بیشتر از 80درصد جمعیت سالن، به طرز جنون آوری مشغول تشویق خواننده محبوب خود بودند.

همه این داشته ها را کنار بگذارید و به حرکات علی یاسینی توجه کنید. خواننده جوانی که خیلی سنگین و رنگین روی سن ظاهر شد. برخلاف بسیاری از خوانندگان، اصلا ندوید و بالا و پائین هم نپرید. بزرگ ترین تحرک این خواننده، قدم زدن هایی محدود روی سن بود. او در این کنسرت، هیچ تقاضایی از مخاطبان نداشت که مثلا سوت و جیع بکشند یا آهنگ ها را با او همخوانی نمایند. در چنین حالتی، بسیار عجیب بود که بیش از 80درصد سالن، به صورت هماهنگ، از ابتدا تا انتهای تمام آهنگ ها را به شکلی منظم و یکپارچه می خواندند و چنان حسی گرفته بودند که اگر دوربین ها در سالن حضور داشتند و از حس افراد داخل سالن، تصویربرداری می کردند، قطعا ده ها نمونه آن، در شبکه های مجازی وایرال می شد.

درواقع این جمعیت، بدون تحریک از سوی خواننده، به صورت خودجوش، سونامی عظیمی را خلق نموده و به صورت اتوماتیک، قبل از آغاز کنسرت، آنجا را منفجر کردند. این جمعیت به مقدار ای برای خواننده محبوب خود، گل، شکلات و کادو آورده بودند که بی اغراق، نظیر آن در کمتر کنسرتی دیده شده است.

یاسینی در این کنسرت، تنها در حد چند جمله برای حضار حرف زد و آن چند جمله هم این بود: خیلی خوشحالم که می بینم تان. خیلی دلم برای شما تنگ شده بود. یاسینی در شبی که بهنام بانی برای نخستین بار در طول جشنواره، دست به ساز برد، دو آهنگ را با گیتار برای حضار خواند.

وقتی خواننده جوان با مخاطبان خود خداحافظی کرد، تعداد زیادی از مخاطبان با تعجب به همدیگر نگاه می کردند و جمله واقعا تموم شد را با تعجب زیاد به زبان آوردند. یاسینی در این اجرا، آهنگ های نصف شب، منو برگردون، نده قول، دیوار، این روزا، پرواز، الکی، دورترین نزدیک، ماه قشنگم، جنگ، بهتر از منه و چراغونی را برای دوستداران خود خواند.

جمعیت پس از شنیدن آهنگ آخر، به صورت یک پارچه، از یاسینی تقاضا کردند تا آهنگ نو خود را دوباره بخواند. این خواننده نیز 3 دقیقه وقت گرفت و برای دومین بار، آهنگ نصف شب را خواند.

با اتمام کنسرت، جمعیت در پله ها و بیرون از سالن و حتی در فضای باز نمایشگاه بین المللی، آهنگ های یاسینی را به صورت دسته جمعی و با صدایی بلند می خواندند تا جشنواره سی وهشتم، رکورد آتش زدن سالن و هیاهوی جمعی را با اختلاف، به نام طرفداران علی یاسینی ثبت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، خواننده آرامی که دیشب در تهران روی سن قدم زد اما سالن را منفجر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خواننده آرامی که دیشب در تهران روی سن قدم زد اما سالن را منفجر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید