به خانه خود آسیب نزنید!

به گزارش وبلاگ لین هوان، ما روزانه فعالیت های بسیاری انجام میدهیم که بسیاری از آن ها برای ما عادی شده و دیگر به مزایا و مضرات آن فکر نمیکنیم. در حالیکه برخی کار ها را باید کنار بگذاریم تا مدت زمان بیشتری بتوانیم از وسایل مان استفاده کنیم.

به خانه خود آسیب نزنید!

1.پر کردن یخچال و فریزر خود تا خاتمه

به گزارش وبلاگ لین هوان ،هنگامی که ظروف یکبار مصرف ، کیسه ها و بطری های سس را در پشت یخچال خود قرار می دهید ، دریچه های هوا را می بندید. دریچه های مسدود شده هوا باعث می شوند تا یخچال شما نتواند دما را تنظیم کند. همچنین ، این می تواند باعث اضافه کاری و گرم شدن بیش از حد سیم پیچ های کندانسور گردد.

2. برای پاکسازی ماکروفر خود غفلت نکنید

قطره های غذا در ماکروفر شما از شیرینی های شیرینی حلزونی ، آبگوشت های خوشمزه و پیتزاهای پنیری کاملاً رایج است اما باید از آنها مراقبت کرد. هنگامی که فراموش می کنید غذاهای سوخته را از پایه اجاق گاز خود تمیز کنید ، با آسیب میله های گرمایش از انجام کار خود جلوگیری می کنید.

3. چیدن صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی به بچه ها

ما دریافت کردیم شما مشغول کار هستید و بچه ها برای یک انجام یکی از کارهای خانه التماس می نمایند . بهترین توصیه ما این است که در خصوص نحوه بارگیری صحیح ماشین ظرفشویی به خردسالان دستورالعمل های خاصی بدهید. تا آنها یتوانند یاری نمایند

4. استفاده از ماکروفر به عنوان ذخیره سازی

اگر خیلی اهل آشپزی نیستید ، احتمال اینکه ظرف های اضافی یا وسایل های چاق و چله را درون ماکروفر پنهان کنید وجود دارد. متأسفانه ، برای کسی در خانه بسیار معمول است که اجاق را روشن می نماید و محتوای داخل آن را خراب می نماید. در آخر با اجسام سوخته شده و فضای داخلی تخریب شده اجاق گاز روبرو خواهید شد.

5. بی توجهی به نگهداری لوازم خانگی

این یک اشتباه است که می تواند در بلند مدت هزاران هزینه برای شما داشته باشد. یخ سازهای موجود در یخچال و فیلترهای لوازم خانگی دو مورد ساده برای نگهداری و نگهداری هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند. با یک شرکت تعمیر و نگهداری لوازم خانگی حرفه ای ارتباط برقرار کنید یا کمی در خصوص احتیاج لوازم خاص خود تحقیق کنید.

6.دست کوچک در سراسر تلویزیون چاپ می نماید

اگر فرزندانی دارید ، می دانید که وسوسه لمس صفحه تلویزیون واقعی است! و نتیجه این است که وقتی می خواهید آن را تماشا کنید ، صفحه تار می گردد ، اما برای عمر تلویزیون هم عالی نیست. بسیاری از افراد برای این کار از لاک مبلمان خشک استفاده می نمایند ، که راهی عالی برای مبارزه با علائم نیست!

در حالی که یک پارچه میکروفیبر با کیفیت خوب با مقدار کمی پاک نماینده شیشه یا شیشه که روی پارچه پاشیده می گردد ، صفحه نباید آن دست چاپ های کوچک را دور کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "به خانه خود آسیب نزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خانه خود آسیب نزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید