انتقال سه نماد فرابورسی به پایه نارنجی

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرگزاری خبرنگاران-شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه ای از انتقال سه شرکت صنایع بسته بندی ایران با نماد فبیرا، گروه صنعتی ناب با نماد غناب و ماشین سازی نیرو محرکه با نماد تمحرکه به تابلو نارنجی این بازار خبر داد.

انتقال سه نماد فرابورسی به پایه نارنجی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ لین هوان به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس با انتشار اطلاعیه ای در خصوص طبقه بندی شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس ایران در تابلو های پایه زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه گفت: در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل وانتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران در تاریخ 25 فروردین ماه 1388 هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحیه های بعدی و مصوبه 29 دی ماه 1400 کمیته درج شرکت فرابورس، طبقه بندی شرکت های درج شده در بازار پایه در قالب تابلو های زرد، نارنجی و قرمز صورت گرفت.

همچنین، طبقه بندی ناشر، نافی تکالیف و مسئولیت ها در قبال الزامات قانونی و مقررات مربوطه از جمله قانون بازار اوراق بهادار قانون توسعه ابزار ها و نهاد های مالی تازه نیست. زمان توقف نماد ها در تابلو پایه زرد و بازگشایی آن ها در تابلو نارنجی از طریق مدیر عملیات بازار فرابورس اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انتقال سه نماد فرابورسی به پایه نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال سه نماد فرابورسی به پایه نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید