آخرین اخبار استقلال، سرپرست فولاد: حردانی قراردادش را فسخ نکرده است

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرپرست باشگاه فولاد تاکید نمود مخالفت جواد نکونام با درخواست های رشید مظاهری صحت دارد اما مذاکرات باشگاه با این گلر همچنان ادامه دارد!

آخرین اخبار استقلال، سرپرست فولاد: حردانی قراردادش را فسخ نکرده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، سید محمد علوی در مورد آخرین شرایط انتقال صالح حردانی به استقلال به فارس گفت: فعلا چیزی معین نیست، حردانی بازیکن فولاد است و با ما قرارداد دارد.

علوی در مورد اینکه گفته می گردد قرارداد حردانی با فولاد فسخ شده است گفت: خیر، قرارداد او پا برجا است. او قراردادش را فسخ ننموده، اگر ما روی سایت باشگاه فولاد چنین خبری را منتشر کردیم در آن صورت قطعیت پیدا نموده است.

سرپرست تیم فولاد در مورد معاوضه آرش رضاوند و متین کریم زاده با صالح حردانی گفت: فعلا در حال مذاکره هستیم. باشگاه کوشش خود را برای تقویت تیم انجام داده ولی فعلا چیزی نهایی نشده است.

علوی در مورد اینکه آیا انتقال مظاهری به فولاد منتفی شده است گفت: این موضوع هم هنوز منتفی نشده است. ما همچنان با مظاهری در حال مذاکره هستیم.

علوی در مورد اینکه آیا صحت دارد مظاهری درخواست هایی نموده که نکونام با آن ها مخالفت نموده است گفت: بله درست است. البته همانطور که گفتم مذاکرات ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین اخبار استقلال، سرپرست فولاد: حردانی قراردادش را فسخ نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار استقلال، سرپرست فولاد: حردانی قراردادش را فسخ نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید