مدیرعامل پرسپولیس تأیید کرد؛ مهاجم سابق استقلال گزینه گل محمدی است

به گزارش وبلاگ لین هوان، رضا درویش پیش از شروع ملاقات پرسپولیس و فولاد درباره جذب شیخ دیاباته گفت: هنوز اتفاقی رخ نداده و آقای گل محمدی دو سه نام داده که شیخ دیاباته هم یکی از آنهاست.

مدیرعامل پرسپولیس تأیید کرد؛ مهاجم سابق استقلال گزینه گل محمدی است

وی درباره شرایط کارگزار پرسپولیس و اینکه در بازی امروز تبلیغات محیطی را سازمان لیگ اجرا نموده است، مطرح کرد: کارگزار شرایطی را به وجود آورد که فضای همکاری وجود نداشت. تعهدات انجام نشد و طبیعتاً ما مجبور بودیم با جای دیگری به توافق برسیم. برای همین دیدیم که به نفع باشگاه است که تبلیغات محیطی را با سازمان لیگ انجام دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره دلیل عدم بازی کردن مرتضی پورعلی گنجی، گفت: پورعلی گنجی مشکلاتی با باشگاه چینی خودش داشته است. نزدیک به 20 روز است که در حال پیگیری هستیم و مجبور شدیم به وسیله فیفا پیگیری کنیم. فکر می کنم تا دو سه روز آینده این موضوع حل گردد.

درویش که به عضویت کارگروه حق پخش تلویزیونی فدراسیون فوتبال درآمده است، درباره این موضوع مطرح کرد: بنا شد نشستی داشته باشیم تا با تعامل به نتیجه برسیم و فوتبال به حقوقش برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس مسئله ای برای حضور دوربین های صداو سیما در پوشش بازی و کنفرانس مربیان ندارد؟ گفت: خیر، از صداوسیما در بازی و کنفرانس میزبانی می کنیم.

منبع: فرارو

به "مدیرعامل پرسپولیس تأیید کرد؛ مهاجم سابق استقلال گزینه گل محمدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس تأیید کرد؛ مهاجم سابق استقلال گزینه گل محمدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید