طرفداران برگ برنده نساجی مقابل مس هستند

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهران (پانا) - پیشکسوت نساجی قائمشهر معتقد است این تیم کار سختی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان خواهد داشت.

طرفداران برگ برنده نساجی مقابل مس هستند

فریدون فضلی در گفت وگو با پانا درباره رجحان نساجی قائمشهر مقابل استقلال تهران در یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود این تیم به نیمه نهایی گفت: نساجی در این بازی فوتبالی در شان نام خودش را بازی کرد و با ارائه فوتبالی سنجیده، در روزی که به شدت تحت فشار بود و در خانه حریف بازی می کرد پیروز شد بازی در با برد پشت سر گذشته و یک مرحله به جلوتر برود تا طرفدارانش را به کسب جام امیدوار کند.

وی درباره روبرو شدن نساجی با مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: اصولا بازی کردن با تیم هایی لیگ یک و دو سخت تر از تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال است زیر در درجه اول از تیم های کم نام و نشان اطلاعات زیادی در دسترس نیست و در درجه دوم طبیعی است که بازیکن ها مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه بیشتری برای درخشش داشته باشند. فوتبال ورزش غیرقابل پیش بینی است و نمی توان از الان حکم به رجحان تیمی داد.

فضلی ادامه داد: تنها چیزی که می توان گفت این است که بازی سختی در انتظار نساجی خواهد بود و به هیچ عنوان نباید گفت مس کرمان دسته یکی است و می توان از سد آن عبور کرد. همین تیم مس در مرحله یک هشتم نهایی پیروز شد فولاد خوزستان را حذف کند، پس به هیچ عنوان حریف ساده ای برای نساجی نخواهد بود. اما نقطه قوتی که نساجی دارد و به آن تکیه خواهد نمود، طرفداران این تیم است که عاشقانه تیم شهرشان را دوست دارند و برگ برنده تیمشان در ملاقات با مس خواهند بود. خوشبختانه قرار است بازی در ورزشگاه آزادی برگزار گردد و همین نزدیک بودن شهرهای قائمشهر و تهران به هم باعث خواهد شد تا تعداد زیادی تماشاگر از قائمشهر به تهران بروند تا تیم محبوب شان را تشویق نمایند.

آقای گل اسبق لیگ برتر فوتبال ایران در ادامه درباره شانس قهرمانی نساجی گفت: واقعا نمی توان گفت قطعا کدام تیم قهرمان می گردد، فوتبال قابل پیش بینی نیست اما سوال من این است که بر فرض که نساجی قهرمان جام حذفی هم شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گرفت. آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا که به پرسپولیس و استقلال مجوز نداده، به نساجی مجوز خواهد داد؟ تیم با کدام امکانات قرار است به آسیا برود و مقابل تیم های عربی بازی کند؟ تیمی که در شهر خودش نه تمرین می نماید و نه ملاقاتهای رسمی را برگزار می نماید، چطور می خواهد به لیگ قهرمانان آسیا برود؟ سال جاری نساجی مانند خانه به دوش ها مرتب در سفر بود و ملاقاتهای خانگی را هم در خانه برگزار نکرد این در حالی است که اگر حضور تماشاگر آزاد گردد و قائمشهر ورزشگاه 50 هزار نفری هم داشته باشد، طرفداران این ورزشگاه را پر خواهند کرد. امیدوارم برای آینده فکری انجام دهند تا در صورت صعود به آسیا مسئله ای نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "طرفداران برگ برنده نساجی مقابل مس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران برگ برنده نساجی مقابل مس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید