گواردیولا: دوست دارم مسی در بارسلونا بازنشسته گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در نوکمپ بازنشسته گردد.

گواردیولا: دوست دارم مسی در بارسلونا بازنشسته گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، پپ گواردیولا در آستانه ملاقات فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل تاتنهام در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر علاقه مندی باشگاه منچسترسیتی به جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: لیونل مسی بازیکن بارسلونا است.

وی اضافه نمود: اگر نظر من را در این خصوص جویا می شوید، باید بگویم که من به شخصه بسیار از باشگاه بارسلونا ممنونم به خاطر کار هایی که از زمان بازی کردنم در آموزشگاه این باشگاه تا سرمربیگری ام در این تیم، برایم انجام داده است. چیزی که می خواهم این است که مسی در بارسلونا به فوتبالش سرانجام دهد. دوست دارم چنین چیزی را ببینم و رویایش را دارم.

سرمربی پیشین بارسلونا توضیح داد: نمی دانم این را تا به امروز چند بار گفته ام، شاید هزار بار این را گفته ام. به عنوان یک طرفدار بارسلونا دوست دارم لئو در بارسا بازنشسته گردد، اما قرارداد او با این باشگاه در سرانجام این فصل به اتمام می رسد و نمی دانم در سر مسی چه می گذرد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در سرانجام اعلام کرد: مسی در حال حاضر بازیکن بارسلونا است و بازار نقل وانتقالات هم در ماه های ژوئن و جولای 2021 باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گواردیولا: دوست دارم مسی در بارسلونا بازنشسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: دوست دارم مسی در بارسلونا بازنشسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید