گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک؛ برای بودجه 20 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ لین هوان، اگر از دانشجویان رشته گرافیک هستید، احتمالاً می دانید که برای افزایش بهره وری خود در انجام پروژه های درسی مختلف احتیاج به یک سری لوازم و گجت های ضروری دارید که باید از آن ها بهره ببرید. در راهنمای خرید برترین گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک خبرنگاران ، قصد داریم یک پکیج دانشجویی با بودجه 20 میلیون تومان متشکل از تبلت، قلم نوری و هدفون را به شما معرفی و آنالیز کنیم تا با بهره گیری از آن ها به بازدهی بیشتری در کارهای خود برسید.

گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک؛ برای بودجه 20 میلیون تومان

1. برترین تبلت زیر 20 میلیون برای دانشجویان گرافیک؛ آیپد نسل نهم

یکی از اساسی ترین و مهم ترین گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک، تبلت ها هستند که می توانند به آن ها در خلق راحت تر و ساده تر یک آثار هنری مجذوب نماینده یاری بسیار زیادی نمایند. با این تفاسیر سرمایه گذاری برای خرید یک تبلت باکیفیت، ایده بسیار مناسبی برای یک دانشجوی گرافیک است.

با بودجه 20 میلیون تومان در بازار، تبلت های میان رده زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها از یک سری از جهات نسبت به یک دیگر برتر هستند. اما برترین تبلتی که با این بودجه می توانید بخرید، آیپد نسل نهم است که از یک سری مشخصه های کاربردی برای دانشجویان گرافیک نیز بهره می برد.

اول از همه باید به نمایشگر بسیار باکیفیت این تبلت خوش قیمت بازار اشاره کنیم که برای دانشجویان گرافیک این ویژگی اهمیت زیادی دارد. این تبلت مجهز به یک نمایشگر بزرگ 10.2 اینچی از جنس Retina IPS LCD است که تصاویر و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1620 در 2160 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و چگالی تصویر آن نیز به 265 پیکسل بر هر اینچ می رسد.

نمایشگر این تبلت پرفروش اپل یک تجربه بصری زیبا، تصویر فوق العاده واضح و روشنایی بهبودیافته را به شما ارائه می دهد و دانشجویان گرافیک از کار کردن با این محصول لذت خواهند برد. بعلاوه پنل این آیپد از فناوری True Tone پشتیبانی می نماید. این فناوری باعث می گردد که با توجه به نور محیط، سفیدی صفحه به طور اتوماتیک تنظیم گردد.

یکی دیگر از زمینه های پیشرفته در این تبلت مناسب طراحی، پردازنده قدرتمند A13 بایونیک اپل است که همان چیپ به کار رفته در آیفون 11 و نسل دوم آیفون SE محسوب می گردد. اگرچه چهار سال از عمر این تراشه می گذرد، اما هنوز هم با استانداردهای امروز قدرتمند به شمار می آید و توانایی اجرای بدون مشکل اپلیکیشن های سنگین دانشجویان گرافیک را دارد. به لطف این تراشه، آیپد نسل 9 از لحاظ قدرت پردازشی در این بازه قیمتی رقیب جدی نخواهد داشت.

اپل برای این تبلت قیمت مناسب خود از سه گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که می تواند به بیشتر احتیاج کاربران در این زمینه پاسخ دهد. دانشجویان گرافیک معمولاً از قلم برای پیاده سازی ایده خود روی کاغذ بهره می برند و خوشبختانه آیپد نسل نهم نیز از قلم نسل اول اپل پنسل به خوبی پشتیبانی می نماید تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند.

علاوه بر این ویژگی های بسیار خوب، نسل نهم آیپد از یک دوربین هشت مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می برد که کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد. به لطف سیستم عامل iPadOS 15 این تبلت که اکنون به iPadOS 17 قابل ارتقاء است، دانشجویان گرافیک می توانند از یک سری از قابلیت های نرم افزاری پیشرفته آیپدهای پرو نظیر مولتی تسکینگ، Quick Note، واقعیت افزوده و موارد دیگر بهره ببرند.

وزن این تبلت در حدود 487 گرم است که آن را به گزینه ای مناسب برای حمل و نقل تبدیل نموده است. بعلاوه بدنه آلومینیومی این تبلت در برابر بدنه پلاستیکی تبلت های هم قیمت، حس داشتن یک محصول پرچم دار را به خوبی به کاربران القا می نماید. از دیگر ویژگی های خوب این تبلت می توان به داشتن اسپیکرهای استریو، باتری با شارژدهی مناسب و حسگر اثر انگشت اشاره نمود.

2. برترین قلم نوری زیر 20 میلیون برای دانشجویان گرافیک؛ قلم نوری اکس پی-پن مدل Deco 01 V2

قلم نوری، یکی دیگر از گجت های ضروری و به شدت کاربردی برای استفاده دانشجویان گرافیک است که سطح طراحی آن ها را به شکل قابل ملاحظه بهبود می بخشد و عملکرد دقیق و حس طبیعی را برای پیاده سازی درست ایده های درون فکر به آن ها ارائه می دهد.

با بودجه 20 میلیون تومان طبیعتاً گزینه های زیادی برای خرید یک قلم نوری باکیفیت وجود دارد، اما ما قلم نوری اکس پی-پن مدل Deco 01 V2 را به شما پیشنهاد می دهیم که هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم با ویژگی های بسیار خوبی که دارد، توانسته رضایت 93 درصد از خریدارانش در وبلاگ لین هوان را به خود جلب کند.

این قلم نوری به دو بخش خود قلم و تبلت همراه آن تقسیم می گردد. روی قلم این محصول دو کلید قرار گرفته که یکی از آن ها به دانشجویان گرافیک این امکان را می دهد تا حالت قلم را از نوشتن به پاک کن تغییر شرایط دهد. کلید دیگر هم مانند راست کلیک ماوس عمل می نماید و کاربرد زیادی دارد.

بخش تبلت این محصول که می تواند دستیاری حرفه ای برای طراحان گرافیک باشد، به وسیله رابط USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می گردد و شما را در رسم انواع طرح های گرافیکی همراهی می نماید. بعلاوه شما می توانید با استفاده تبدیل های مخصوص این محصول را به تبلت و یا گوشی هوشمند خود نیز متصل کنید.

روی تبلت این محصول، 8 کلید قابل برنامه ریزی تعبیه شده که کاربری بسیار آسانی را رقم می زند. این مدل حساسیت فشار 8192 سطحی دارد که رسم طرح های بسیار حساس با جزئیات زیاد را برای دانشجویان گرافیک امکان پذیر می سازد. به همراه این محصول، یک دستکش مخصوص نگهداری قلم نیز به شما تقدیم می گردد که مانع از سر خوردن قلم هنگام طراحی خواهد شد.

در نهایت باید به سازگاری این محصول باکیفیت و خوش قیمت اکس پی-پن با نرم افزار های مختلف طراحی نظیر Adobe Photoshop، SAI, Painter, Illustrator, Clip Studio اشاره نمود.

3. برترین هدفون با بودجه 20 میلیون برای دانشجویان گرافیک؛ کیو سی وای مدل T13 ANC

از دیگر گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک می توان به هدفون های بی سیم اشاره نمود. دانشجویان گرافیک برای خلق آثار هنری مجذوب نماینده احتیاج ویژه ای به تمرکز کردن دارند و بسیاری از آن ها برای رهایی از سروصداهای محیط اطراف از هدفون های بی سیم استفاده می نمایند. بنابراین یک هدفون مناسب دانشجوی گرافیک، باید از قابلیت نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی کند.

با بودجه 20 میلیون تومان، هدفون های بی سیم نویز کنسلینگ زیادی را می توان در بازار پیدا کرد، اما در این زمینه به معرفی هدفون کیو سی وای مدل T13 ANC می پردازیم که علاوه بر قیمت بسیار مناسبش، ویژگی هایی در حد یک هدفون بی سیم گران قیمت را به کاربران ارائه می دهد.

کیو سی وای مدل T13 ANC، همانطور که از نامش بر می آید، قابلیت نویز کنسلینگ فعال را دارد و این کار را به لطف وجود 4 میکروفون باکیفیتش به خوبی انجام می دهد. بنابراین در محیط های شلوغ مانند مترو یا کافی شاپ، دانشجویان گرافیک می توانند بدون هیچگونه مزاحمتی به موسیقی دلخواه خود گوش داده و تمرکز نمایند.

این هدفون از طراحی بسیار ارگونومیکی بهره می برد که به راحتی درون گوش کاربران قرار می گیرد و برای استفاده طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود. هدفون بلوتوثی کیو سی وای قابلیت پشتیبانی از کدک های صوتی ACC و SBC را هم دارد و به وسیله اپلکیشن اختصاصی اش کاربران می توانند به شخصی سازی آن نیز بپردازند.

این هدفون با یک بار شارژ تا 8 ساعت می تواند کاربران را در پخش موسیقی همراهی کند که این مقدار به یاری کیس شارژ 380 میلی آمپر ساعتی اش به حدود 30 ساعت می رسد. هدفون مدل T13 ANC برای اتصال به وسایل الکترونیکی مختلف از بلوتوث ورژن 5.3 استفاده می نماید که باعث اتصال سریع تر و برد بیشتر آن خواهد شد.

گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک؛ سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و آنالیز یک پکیج دانشجویی متشکل از سه گجت تبلت، قلم نوری و هدفون با مجموع بودجه 20 میلیون تومان برای دانشجویان گرافیک پرداختیم تا به یاری این ابزارها بتوانید خیلی ساده تر و موثرتر، چیزی که در فکر خود دارید را روی صفحه پیاده کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک؛ برای بودجه 20 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجت های ضروری برای دانشجویان گرافیک؛ برای بودجه 20 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید