کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه خرید هوشمند متصل می گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام نمود: برای اتصال دستگاه های کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه خرید هوشمند واحد های صنفی، اطلاعات دستگاه های کارتخوان خود را در سایت مربوطه ثبت نمایند.

کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه خرید هوشمند متصل می گردد

به گزارش گروه مالی وبلاگ لین هوان، اتاق اصناف در اطلاعیه ای به واحد های صنفی اعلام نمود که بنابر بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و با توجه به نزدیک بودن به امکان تخصیص ارز ترجیحی کالا های اساسی و انواع یارانه ها به صورت هوشمند و بعلاوه در دستور کار بودن طرح های عرضه مستقیم کالا به گروه های منتخب جامعه تحت عنوان سامانه اعتبار یارانه ای هوشمند یا سایه مقتضی است تمامی واحد های صنفی ذی ربط اطلاعات دستگاه های کارتخوان خود را در http://pos.iranianasnaf.ir/ ثبت نمایند و یا به شماره 10#*500* پیامک بزنند تا دستگاه های کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه های خرید هوشمند متصل شوند.

از آنجایی که در شرایط رکود (کاهش قدرت خرید جامعه) به همراه تورم (افزایش قیمت)، این طرح موجب تحریک تقاضا و افزایش مشتریان آن ها خواهد شد؛ لذا پیش بینی می گردد، اتصال به این سامانه، موجب رونق کسب و کار واحد های صنفی خواهد شد.

در این طرح، تطابق مشخصات مالک پوز بانکی و یا صاحب حساب بانکی متصل به پوز، با دارنده پروانه کسب واحد صنفی به هیچ وجه الزامی نیست و ثبت مشخصات پوز بانکی در سامانه صرفا به منزله پذیرش آن به وسیله واحد صنفی و اتصال به سامانه هوشمند سایه است.

هر سهمی از مبلغ خرید کالا که از محل حساب سایه (اعتبار یا یارانه) به حساب واحد صنفی واریز می گردد، همزمان با واریز سایر مبالغ خرید است.

زمانبندی اصلاح و تکمیل اطلاعات پوز ها به تفکیک رسته های صنفی، استان یا شهرستان و بعلاوه زمانبندی شروع پایلوت های مختلف و مراحل اجرای طرح، صرفا از طرف معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه خرید هوشمند متصل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه خرید هوشمند متصل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید