تور آلمان: ژاوی: مقابل رئال بتیس تاوان بسیار سنگینی دادیم، در مونیخ برای پیروزی می جنگیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی بارسلونا، شکست مقابل رئال بتیس را تاوانی بسیار سنگین برای بلوگرانا می داند.

تور آلمان: ژاوی: مقابل رئال بتیس تاوان بسیار سنگینی دادیم، در مونیخ برای پیروزی می جنگیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش وبلاگ لین هوان، ژاوی ارناندس پس از شکست یک بر صفر بارسلونا مقابل رئال بتیس گفت: زمانی که تیم در برترین شرایط خودش قرار داشت، گل خوردیم. باید بدانیم این ضدحملات را چگونه متوقف کنیم و تاکتیکی تر و باهوش تر باشیم. در نیمه دوم 25 دقیقه خوب داشتیم و تاوان بسیار سنگینی دادیم.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: شایسته پیروزی بودیم و شانسی که مقابل ویارئال داشتیم، مقابل بتیس با ما یار نبود. با این حال فوتبال همین است. نمی توانیم به بازیکنان حریف اجازه زدن چنین گل هایی بدهیم و باید تیم را آماده ملاقات با بایرن مونیخ کنیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص شرایط گاوی پس از مصدومیت بیان نمود: این بازیکن دچار شوک کوچکی شد و او را برای احتیاط به بیمارستان منتقل کردند.

ژاوی درباره ملاقات چهارشنبه شب تیمش مقابل بایرن مونیخ که آبی واناری ها محکوم به پیروزی در آن هستند، توضیح داد: نتیجه ملاقات روز چهارشنبه به خودمان بستگی دارد و برای پیروزی در آن مسابقه می جنگیم. همه بازی ها در بارسلونا فینال است و من نمی خواهم شکست بخورم. نمی توانیم در آزمون بزرگ دیگری ببازیم.

وی درباره شرایط ممفیس دپای و عثمان دمبله اعلام نمود: ممفیس یاری زیادی به ما نموده است و در فضاها به خوبی صاحب توپ می گردد، اما بازیکنان بارسلونا او را پیدا نمی نمایند. باید به دپای یاری کنیم تا بازی ما را درک کند. دمبله بازیکنی عالی است و مردم توانایی های او را می بینند. عثمان بازیکنی است که تفاوت را رقم می زند و خلاقیت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تور آلمان: ژاوی: مقابل رئال بتیس تاوان بسیار سنگینی دادیم، در مونیخ برای پیروزی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: ژاوی: مقابل رئال بتیس تاوان بسیار سنگینی دادیم، در مونیخ برای پیروزی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید