فلیک: به اولین هدف عظیم مان دست یافتیم، رؤیای قهرمانی در اروپا را هم داریم

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید که تیمش پس از رسیدن به اولین هدف عظیم در فصل جاری، در کوشش برای تحقق دو هدف دیگر خود است.

فلیک: به اولین هدف عظیم مان دست یافتیم، رؤیای قهرمانی در اروپا را هم داریم

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه شنبه) در هفته سی ودوم بوندس لیگای آلمان در دیداری خارج از خانه پیروز شد به لطف گل دقیقه 43 روبرت لواندوفسکی با نتیجه یک بر صفر بر وردربرمن غلبه و در فاصله دو هفته مانده به سرانجام فصل 20-2019 بوندس لیگا، قهرمانی خود را مسجل کند. این هشتمین قهرمانی متوالی باواریایی های در بوندس لیگا و سی امین قهرمانی این تیم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آلمان بود.

هانسی فلیک پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت: گام اول را برداشتیم و با قهرمانی در بوندس لیگا به اولین هدف عظیم مان دست یافتیم. هدف بعدی ما قهرمانی در جام حذفی آلمان است. در کنار این البته رؤیای قهرمانی در لیگ قهرمانان را هم داریم. بازی برگشت مقابل چلسی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان (بایرن در بازی رفت 3 بر صفر پیروز شد) به اندازه کافی سخت خواهد بود. سپس باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. کار سختی در پیش خواهیم داشت و باید آماده باشیم.

وی در مورد بال کانادایی تیمش که در فاصله 11 دقیقه مانده به سرانجام بازی از زمین بازی اخراج شد، گفت: با اخراج دیویس، وردربرمن شجاعت بیشتری برای حمله به دروازه ما پیدا کرد، بنابراین مجبور شدیم دفاع کنیم که در این کار هم فوق العاده بودیم. به همین خاطر نمی توانم انتقادی از عملکرد بازیکنانم داشته باشم.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: خیلی خیلی خوشحالم و باید دوباره تأکید کنم که شما هرگز نمی توانید به تنهایی به پیروزیت دست پیدا کنید. همگی با هم متحد هستیم و به شخصه از بودن در این تیم لذت می برم. فوتبالی که ما در چند ماه اخیر از خود ارائه نموده ایم، فوق العاده بوده است. شما شور و اشتیاق و روحیه جنگندگی را در این بازیکنان می توانید ببینید و این مورد را حتی پس از 10 نفره شدن ما در این بازی می شد دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: به اولین هدف عظیم مان دست یافتیم، رؤیای قهرمانی در اروپا را هم داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: به اولین هدف عظیم مان دست یافتیم، رؤیای قهرمانی در اروپا را هم داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید