فلیک: اینتراخت فرانکفورت در بازی های حذفی تیم قدرتمندی است، هنوز می توانیم بهتر شویم

به گزارش وبلاگ لین هوان، هانس دیتر فلیک تیمش را با تمام قدرت به مصاف رقیبش در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آلمان می فرستد.

فلیک: اینتراخت فرانکفورت در بازی های حذفی تیم قدرتمندی است، هنوز می توانیم بهتر شویم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش وبلاگ لین هوان، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آلمان از رقیب تمجید کرد و به ستایش از بازیکنان باواریایی پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: اینتراخت فرانکفورت به خصوص در بازی های حذفی، تیمی باتجربه است.آن ها کیفیت بالایی دارند و با اشتیاق زیادی فوتبال بازی می نمایند. بازیکنان فرانکفورت به دنبال هر توپ می دوند و حریف را تحت فشار می گذارند. باید متمرکز باشیم و اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.

او در ادامه اضافه کرد: در فوتبال، همه چیز سریع اتفاق می افتد. از این که بایرن مونیخ در هر بازی، صددرصد آماده است، راضی هستم اما همچنان باید پیشرفت کنیم. توجهی به رکوردها نداریم و فقط می خواهیم بازی بعدی خود را ببریم. رقابت های بعدی ما مقابل تیم هایی است که فوتبال بسیار خوبی بازی می نمایند و این بی احترامی به حریفان است اگر بگوییم در هر بازی 3 گل می زنیم تا رکورد صد گل زده را بشکنیم. با این حال اگر بتوانیم رکورد تعداد گل زده در بوندس لیگا را بشکنیم، شاد خواهم شد.

فلیک اضافه کرد: میکائیل کویزانس این هفته با مسائل گوارشی روبرو شد و در بازی با فرانکفورت غایب خواهد بود. به غیر از کویزانس و مصدومان بلند مدت، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. تیاگو هنوز مسائلی دارد اما می تواند بازی کند. حس نمی کنم بازیکنانم خسته باشند. با این حال می دانم چه بازیکنانی به استراحت احتیاج دارند. ممکن است یک یا 2 تغییر در ترکیب ایجاد کنم. هنوز تصمیمی نگرفته ام.

او توضیح داد: فیته آرپ اخیرا در بازی تیم دوم بایرن مونیخ مصدوم شد. او اخیرا تجارب تلخی داشته اما پسر خوب، متعهد و سخت کوشی است که می خواهد پیشرفت کند. او حدود 10 روز دور از میادین خواهد بود. آلفونسو دیویس عالی کار می نماید. این بازیکن علاوه بر سرعت بالا، با امور دفاعی هم به خوبی تطبیق یافته است. دیویس در عین جوانی، همین حالا هم بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ است.

فلیک در سرانجام خاطر نشان کرد: در مورد جابجایی، باید بگویم این یک مساله درون باشگاهی است. اگر بخواهم از پستی نام ببرم، به بازی از عرض اشاره می کنم و احتیاج ما ممکن است یک بازیکن کناری باشد. اگر بتوانیم سرعت تیمی را بیشتر کنیم، بهتر خواهیم شد. در حال حاضر گنابری، کومان و پریشیچ را به عنوان بازیکنان کناری در اختیار داریم. با توجه به اهداف بزرگی که در کل فصل داریم، داشتن 3 بازیکن در این پست شاید کافی نباشد. با حسن صالح حمیدزیچ در این خصوص صحبت نموده ام و او به دنبال حل مشکل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: اینتراخت فرانکفورت در بازی های حذفی تیم قدرتمندی است، هنوز می توانیم بهتر شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: اینتراخت فرانکفورت در بازی های حذفی تیم قدرتمندی است، هنوز می توانیم بهتر شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید