چگونه سفر زندگی این زن را نجات داد؟!

به گزارش وبلاگ لین هوان، سفری یکساله که زندگی زنی را نجات داد

از دست دادن کسی که دوستش داریم در زندگی خیلی ناراحت کننده و دردناک است. همه ما ممکن است تابحال با این اتفاق روبرو شده باشیم و هر کدام روشی برای مقابله با آن داریم. سفر یکی از راه هایی است که بوسیله آن می توان این اتفاق را فراموش کرد اما نه یک سفر کوتاه. خانم کریستا شیلر بعد از مرگ نامزدش تا 2 سال فقط زنده بود و نفس می کشید اما اصلا زندگی عادی ای نداشت. او سفری یکساله در طبیعت را انتخاب کرد و بعد از آن توانست به زندگی برگردد. در ادامه این نوشتار، با شیلر و تجربه اش بیشتر آشنا می شوید. این خانم به تازگی کتابی هم در این زمینه منتشر نموده است. با خبرنگاران همراه باشید:

چگونه سفر زندگی این زن را نجات داد؟!

طبق گفته تان، 15 سال پیش می خواستید این کتاب را بنویسید، اما حالا نوشتید. چرا؟

جواب: من در طول سفرم فهمیدم که می توانم بنویسم و قبل از آن قادر به نوشتن نبودم. نوشتن به من تسکین می داد و برای روحیه ام فوق العاده بود.

کتابی که نوشتید، داستان احساسی از تجربه شما و فرایند بهبود شماست. بازگو کردن تجربه تان سخت نبود؟

جواب: واقعا سخت و حتی ترسناک بود. افراد زیادی نبودند که این قضیه را می دانستند چون من شخصیت درونگرایی دارم. اما تصمیمم را گرفتم و همه چیز را بر روی کاغذ آوردم. حالا همه داستان من را می دانند.

چطور توانستید این کتاب را بنویسید؟ منظور من این است آیا قبل از آن خاطراتتان را در جایی نوشته بودید و بعد همه را در کتاب گردآوری کردید؟

جواب: هدف من نوشتن بود. نمی دانستم چطور و از کجا فقط می خواستم بنویسم. نوشتن روح من را آزاد کرد و اگر خاطراتم را هر روز نمی نوشتم، نمی دانم الان کجا بودم. فقط می دانم خیلی به من یاری کرد.

در خصوص نامزدتان در کتاب اشاره نموده اید…

جواب: بله نامزد من دنیل نام داشت که مدتی بود بیمار شده بود. قبل از اینکه همه چیز خراب گردد، آغاز به نوشتن کردم. تقریبا هر روز روزی 10 دقیقه می نوشتم و این واقعا به من یاری کرد سرپا بایستم. اگر معجزه نوشتن را بدانید، رهایش نمی کنید…

شما روحتان زخمی شده بود و ناگهان به این فکر افتادید که سفر می تواند همه چیز را خوب کند. چطور به این نتیجه رسیدید؟

جواب: من امروزه می بینیم مردم از قدرتی که طبیعت برای شفای روح دارد مطلع شده اند و سفرهای جاده ای را آغاز نموده اند و این واقعا مرا شاد می نماید. در خصوص اهمیت ارتباط بین انسان و طبیعت هم در کتابم نوشته ام. حتی دانشمندان هم اثبات نموده اند که بین مغز انسان و زمانی که در طبیعت است، ارتباط مستقیم وجود دارد.

آیا شما به افرادی که تجربه ای مثل شما یا مشابه تجربه شما داشته اند و اتفاق بدی اذیت شان می نماید، پیشنهاد سفر جاده ای را می دهید؟

قطعا! این کار واقعا احساس تان را بهتر می نماید. باور کنید. مهم نیست چه شرایطی دارید، اگر در اتفاقی در عذابید، این کار را انجام دهید تا برای همواره از آن رها شوید.

منبع: الی گشت

به "چگونه سفر زندگی این زن را نجات داد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سفر زندگی این زن را نجات داد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید