چالش های پیش روی سعادتمند در استقلال، حفظ مجیدی و بازگشت آرامش به جمع آبی پوشان

به گزارش وبلاگ لین هوان، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال چالش های مهمی دارد که مهم ترین آن حفظ مجیدی و حل مسائل اقتصادی اعضای تیم است.

چالش های پیش روی سعادتمند در استقلال، حفظ مجیدی و بازگشت آرامش به جمع آبی پوشان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ لین هوان، احمد سعادتمند در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد که حضور وی روی مهم ترین جایگاه این باشگاه واکنش های مختلفی را به همراه داشته است.

پیش از آنکه سعادتمند نفر اول باشگاه استقلال گردد شائبه حضور وی در سمت مدیرعاملی وجود داشت و واکنش های مختلفی از سوی بعضی افراد شنیده شد. اسماعیل خلیل زاده که رئیس هیئت مدیره آبی پوشان بود بیان کرد از سمتی که دارد استعفا خواهد نمود و اگرچه این موضوع از سوی وزارت ورزش و جوانان تکذیب شد اما خلیل زاده هنوز اصرار به رفتن دارد. او تمایل داشت تا عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره بازگردد و در شرایطی که در قرنطینه واقع شده است نامه ای برای او نوشت و از وی تقاضا کرد بار دیگر در هیئت مدیره حضور پیدا کند اما با انتخاب سعادتمند، موسوی هم بیان کرد به تیم مدیریتی باشگاه باز نخواهد گشت.

فرهاد مجیدی هم از مخالفین سعادتمند بود و در گذشته مصاحبه ای علیه وی داشت. او یک روز پیش از انتخاب سعادتمند هم با انتشار استوری در اینستاگرام بار دیگر مخالفتش با مدیرعامل فعلی آبی پوشان را نشان داد و از خلیل زاده حمایت کرد و خواستار بازگشت موسوی شد. حالا که سعادتمند نفر اول مدیریت باشگاه استقلال شده، شایعه استعفای مجیدی مطرح است و مدیرعامل استقلال در اولین اظهارنظری که پس از دریافت حکم مدیرعاملی داشته، گفت: به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه ای حضوری ببینم و درباره شرایط تیم با او صحبت نموده و اگر چنانچه قرار به برطرف ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم.

سعادتمند با حمایت از مجیدی نشان داده که دوست ندارد این مربی محبوب را از دست بدهد چراکه آن وقت طرفداران در مقابل وی قرار خواهند گرفت. مدیرعامل جدید آبی پوشان در دیگر صحبت های خود برای خلیل زاده نیز آرزوی سلامتی نموده و با قبول مسائل باشگاه اعلام نموده اولویت موارد اجرایی وی حل و فصل این موانع است.

او که به خاطر مسائل اقتصادی باشگاه مخالفین زیادی برای نشستن روی جایگاه مدیرعاملی داشته، ابراز امیدواری نموده تا معضلات اقتصادی به کمترین حد ممکن است و یکی از اولویت های خود را تخصیص منابع اقتصادی برای پرداخت پول به بازیکنان و اعضای کادر فنی دانسته است تا شرایط روحی اعضای تیم برای برگزاری مسابقات در آینده مساعد باشد.

مدیریت ورزشی سعادتمند در حوزه ورزش از ریاست هیئت کوهنوردی استان مازندران آغاز شد، در ادامه معاونت تربیت بدنی مازندران، مدیرعاملی نساجی مازندران، مدیریت اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مدیرعاملی باشگاه والیبال بانک سرمایه، سرپرستی فدراسیون های تنیس روی میز و اسکی و مدیریت کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان است.

سعادتمند که در کلاس های مدیریت فوتبال در ایتالیا حضور پیدا نموده بهمن 97 رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شد اما چند ماه بعد استعفا کرد چون معتقد بود باشگاه به درستی اداره نمی گردد و نمی تواند گامی برای طرفداران بردارد. او پس از 10 ماه جدایی از استقلال در قامت مدیرعامل به این باشگاه بازگشته و باید منتظر عملکرد او در این سمت مهم بود.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "چالش های پیش روی سعادتمند در استقلال، حفظ مجیدی و بازگشت آرامش به جمع آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های پیش روی سعادتمند در استقلال، حفظ مجیدی و بازگشت آرامش به جمع آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید