وصیت نامه های شهدا در زرند خوشنویسی شدند

به گزارش وبلاگ لین هوان، مراسم اختتامیه اولین جشنواره خوشنویسی خط تحریری با موضوع نگارش وصیت نامه شهدا در زرند برگزار گردید.

وصیت نامه های شهدا در زرند خوشنویسی شدند

به گزارش خبرنگار از، علی صادق زاده فرماندار زرند، برای نخستین بار در کشور جشنواره ای با موضوع نگارش وصیت نامه شهدای دانش آموز در شهرستان زرند و با هدف اشنایی نسل جوان با سیره و سبک زندگی شهدا گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گشت.

او با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده این جشنواره در سطح استانی و کشوری برگزار گردد و جوانان و نوجوانان بیشتر با سیره و زندگانی شهدا گرانقدر و حماسه های عظیمی که در دوران نوجوانی آفریدند استان شوند.

فرماندار زرند ولایتمداری را از مهمترین توصیه شهدا دانش آموزان در وصیتنامه آنان دانست و افزود: فرهنگ شهید و شهادت و ولایتمداری کشور ما را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه نموده است و اقتدار و عظمت را به ایران اسلامی بخشیده است .

در این جشنواره خوشنویسی که با حضور 750 دانش آموز پایه دوم تا دوازدهم و همچنین گروه فرهنگیان و آزاد برگزار گشت 230 نفر به مرحله دوم راه یافتند که با داوری بخش دوم جشنواره از 45 اثر برگزیده با اهدا لوح و تندیس جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهرستان زرند 145شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وصیت نامه های شهدا در زرند خوشنویسی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وصیت نامه های شهدا در زرند خوشنویسی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید