هشدار زرد هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای شنبه و یکشنبه

به گزارش وبلاگ لین هوان، به همه شهروندان توصیه می گردد از تردد در کنار سازه های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در منطقه ها مرتفع نظیر داربست ها خودداری نمایند.

هشدار زرد هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای شنبه و یکشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وقوع باد شدید در استان اطلاع داد و گفت: به همه شهروندان توصیه می گردد از تردد در کنار سازه های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در منطقه ها مرتفع نظیر داربست خودداری نمایند.

به گزارش تسنیم؛ یزدی مهر بعد از ظهر آدینه در جمع وبلاگ لین هوان از صدور هشدار زرد باد شدید در استان تهران اطلاع داد و گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه، 19 و 20 فروردین ماه شاهد وزش باد شدید در استان تهران خواهیم بود.

یزدی مهر در مورد احتمال آسیب سازه های موقت، شکستن درختان هشدار داد و اضافه کرد: به همه شهروندان توصیه می گردد از تردد در کنار سازه های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در منطقه ها مرتفع نظیر داربست ها خودداری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به نفوذ و توسعه گرد و خاک انتقالی نیز هشدار داد و تاکید نمود: با این پدیده، کاهش کیفیت هوا و دید را خواهیم داشت توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم تردد بیماران تنفسی و سالمندان به هنگام صدور هشدارها در فضای باز است.

وی گفت: به کشاورزان استان تهران تهران توصیه می گردد نسبت به محافظت از محصولات و تأسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی مهر از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز اطلاع داد و گفت: آمادگی ارگان های ذیربط لازم است.

منبع: عصر ایران

به "هشدار زرد هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای شنبه و یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار زرد هواشناسی به تهرانی ها برای روزهای شنبه و یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید