نشست مشترک فرمانداران با قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا گفت: دوشنبه این هفته نشست مشترک فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت شهرستان های کشور با قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

نشست مشترک فرمانداران با قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ لین هوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست، معاون وزیر کشور اضافه نمود: این نشست 26 آبان با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمام فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به صورت ارتباط تصویری برگزار می شود.

وی شرح داد: برگزاری نشست یادشده در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین اضافه نمود: در این نشست، 10 نفر از فرمانداران و 10 نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به نمایندگی از همه شهرستان ها، به ارائه گزارش وتشریح آخرین شرایط بیماری کرونا، اقدامات اجرا شده، موانع و مسائل پیش روو همچنین آخرین شرایط اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی (1) - از ساعت 18، در مراکز استان ها وشهر های بزرگ، می پردازند.

آقای دین پرست شرح داد: محل استقرار بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان هایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست دوشنبه آینده حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نشست مشترک فرمانداران با قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک فرمانداران با قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید