اسکان مسافران نوروزی اصفهان در بیش از 4 هزار کلاس درس

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تخصیص بیش از 4 هزار کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروزی اطلاع داد و گفت فضای بیشتری برای این امر در استان تخصیص داده می گردد.

اسکان مسافران نوروزی اصفهان در بیش از 4 هزار کلاس درس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا سفرها با محدودیت روبرو بود گفت: سال جاری اسکان مسافرین نوروزی را داریم و کوشش مان بر این است که استان اصفهان و شهر اصفهان که یکی از مقاصد مهم سفر مسافرین نوروزی است بتواند میزبانی مطلوبی را از مسافرین عام و بعلاوه فرهنگیان انجام دهد.

وی با اشاره به تعداد کلاس های درس اختصاص داده شده برای اسکان نوروزی در استان اصفهان، گفت: 2 هزار و 200 کلاس در شهر اصفهان و 4 هزار و 500 کلاس مجموعا در سطح استان برای این امر اختصاص داده شد که با توجه به استقبال بسیار خوب این تعداد در شهر اصفهان به 3 هزار و 200 کلاس رسید و در صدد تخصیص کلاس های بیشتری هستیم تا به مسئله ای برای استقبال از مسافرین بر نخوریم.

ابراهیمی ادامه داد: استان اصفهان سال جاری 41 مرکز اسکان فرهنگیان دارد که 6 مورد آن در شهر اصفهان واقع شده است و آماده پذیرش همکاران فرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمام کوشش مان را می کنیم که همکاران محترم در این ایام نشاط و شادابی را داشته باشند و ان شاء لله از 14 فروردین بازگشایی 100 درصدی مدارس و حضوری شدن فرایند تعلیم و تربیت را ببینیم تا دانش آموزان دچار مشکل تحصیلی نشوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اسکان مسافران نوروزی اصفهان در بیش از 4 هزار کلاس درس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان مسافران نوروزی اصفهان در بیش از 4 هزار کلاس درس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید